Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/26550
Title: Розробка двовимірної графіки відеоігор: особливості вибору кольорів і психологічні аспекти впливу на гравця
Other Titles: Features of the choice of colors for the development of two-dimensional graphics of video games
Authors: Малишев, М. Ю.
Сапфірова, Н. М.
Keywords: дизайн
відеогра
2D-графіка
колір
кольорознавство
design
video game
2D graphics
color
color theory
Issue Date: 2023
Publisher: Київський національний університет технологій та дизайну
Citation: Малишева М. Ю. Розробка двовимірної графіки відеоігор: особливості вибору кольорів і психологічні аспекти впливу на гравця / М. Ю. Малишева, Н. М. Сапфірова // Інноватика в освіті, науці та бізнесі: виклики та можливості : матеріали ІV Всеукраїнської конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених, м. Київ, 17 листопада 2023 року. – Т. 1. – Київ : КНУТД, 2023. – С. 72-78.
Abstract: У статті розглянуто мовно-семіотичні засоби використання кольорів у 2D-графіці, у тому числі у відеоіграх, їх вплив на психологічний відгук користувача та використання у подальшому дизайні внутрішньо-ігрового середовища. Досліджено алгоритми творчого пошуку колористичних рішень дизайнера щодо створення двовимірної графіки: дизайн рівнів та оточення, колір дизайну персонажів, передача емоційного змісту відеоігри. Виявлено характерні прийоми використання колірних палітр у створенні 2D-графіки задля успішної імерсії гравця в відеоігрове середовище.
The article explores the linguistic and semiotic tools for utilizing colors in 2D graphics, including video games, and their influence on the psychological response of the user, as well as their application in the subsequent design of the in-game environment. It investigates the algorithms of the creative search for color solutions by designers in the creation of twodimensional graphics, encompassing level and environment design, character design, and the conveyance of emotional content in video games. Distinctive techniques in the use of color palettes for the creation of 2D graphics are identified to ensure the successful immersion of the player in the video game environment.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/26550
Appears in Collections:Кафедра графічного дизайну (ГД)
Інноватика в освіті, науці та бізнесі: виклики та можливості

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Innovatyka2023_V1_P072-078.pdf526,16 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.