Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/26824
Title: Розробка маркетингової стратегії як чинника конкурентоспроможності на ринку туристичних послуг
Other Titles: Development of a marketing strategy as a factor of competitiveness in the market of tourist services
Authors: Субот, Т. П.
Євсейцева, О. С.
Keywords: стратегія
маркетингова стратегія
туризм
конкурентоспроможність
ринок туристичних послуг
алгоритм
підприємство
strategy
marketing strategy
tourism
competitiveness
tourist services market
algorithm
enterprise
Issue Date: 2023
Publisher: Київський національний університет технологій та дизайну
Citation: Субот Т. П. Розробка маркетингової стратегії як чинника конкурентоспроможності на ринку туристичних послуг / Т. П. Субот, О. С. Євсейцева // Інноватика в освіті, науці та бізнесі: виклики та можливості : матеріали ІV Всеукраїнської конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених, м. Київ, 17 листопада 2023 року. – Т. 2. – Київ : КНУТД, 2023. – С. 268-272.
Abstract: У статті розглянуто основні підходи та необхідність формування маркетингової стратегії підприємства. Доведено необхідність формування стратегії для підприємств туристичної галузі, пропонується алгоритм формування ефективної маркетингової стратегії, який дозволяє вирішити такі основні завдання, як: оцінювання конкурентної позиції; аналіз маркетингового середовища; оцінювання основних споживачів; аналіз обсягу наданих послуг; визначення маркетингових цілей; розробка варіантів реалізації; оцінювання ефективності маркетингової стратегії. Досліджено теоретичні основи та сформовано практичні рекомендації щодо підтримання конкурентоспроможності підприємства.
The article discusses the main approaches and the necessity of forming a marketing strategy of the enterprise. The necessity of forming a strategy for enterprises in the tourism industry is proven, and an algorithm for forming an effective marketing strategy is proposed, which allows solving such basic tasks as: evaluating the competitive position; analysis of the marketing environment; assessment of main consumers; analysis of the scope of services provided; definition of marketing goals; development of implementation options; evaluating the effectiveness of the marketing strategy. The theoretical foundations have been studied and practical recommendations have been made for maintaining the competitiveness of the enterprise.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/26824
Appears in Collections:Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)
Інноватика в освіті, науці та бізнесі: виклики та можливості

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Innovatyka2023_V2_P268-272.pdf326,47 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.