Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/26835
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТименко, Володимир Петрович-
dc.contributor.authorКоркушко, Андрій Леонтійович-
dc.date.accessioned2024-06-10T12:07:28Z-
dc.date.available2024-06-10T12:07:28Z-
dc.date.issued2024-05-
dc.identifier.citationТименко В. П. Інтердисциплінарність: шлях до модернізації та інновацій у мистецькій освіті і дизайн-освіті / В. П. Тименко, А. Л. Коркушко // Вісник Національного університету "Чернігівський колегіум" імені Т. Г. Шевченка. – 2024. – Т. 182, № 26. – С. 213-218.uk
dc.identifier.issn2663-9114uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/26835-
dc.description.abstractУ статті проаналізовано потенціал інтердисциплінарного підходу для модернізації та інновацій у мистецькій освіті і дизайн-освіті. Автори досліджують інтеграцію знань з галузей природничих наук, технологій, інжинірингу, мистецтва (арт) та математики (STEАM). Зазначено, що така інтеграція може розширити можливості для творчого самовираження та підготувати фахівців, які відповідають потребам сучасного покоління учнівської молоді. Мета роботи – дослідити потенціал інтердисциплінарного підходу для модернізації та інновацій у мистецькій освіті і дизайн-освіті. Дослідження ґрунтується на комплексному методологічному підході, який поєднує теоретичні методи: аналіз наукової літератури, узагальнення передового педагогічного досвіду, системний та логічний аналіз та емпіричні методи: анкетування та опитування, метод експертних оцінок, проєктний метод. Наукова новизна дослідження полягає в тому, що в ньому комплексно досліджено потенціал інтердисциплінарного підходу для модернізації та інновацій у мистецькій освіті та дизайн-освіті; розроблено методичні рекомендації щодо поширення інтердисциплінарних практик у мистецькій освіті і дизайн-освіті. Ця стаття пропонує новий підхід до модернізації освітнього процесу, сприяючи більш глибокому розумінню та аплікації знань з різних галузей, що створює умови для розвитку творчого та інноваційного мислення у студентів. У результаті дослідження було встановлено, що інтердисциплінарний підхід має великий потенціал для модернізації та інновацій у мистецькій та дизайн-освіті. Інтеграція знань з різних галузей, таких як природничі науки, технології, мистецтво та математика, сприяє розвитку творчого мислення, пошуку нових рішень та підготовці фахівців, які можуть відповідати вимогам сучасного світу. Дослідження підтвердило, що інтердисциплінарний підхід дозволяє створити умови для творчого самовираження студентів, сприяє розвитку їхніх творчих здібностей та підготовці до вирішення складних завдань у мистецтві та дизайні.uk
dc.description.abstractThe article analyzes the potential of an interdisciplinary approach for modernization and innovation in art education and design education. The authors explore the integration of knowledge from the fields of natural science, technology, engineering, art (art) and mathematics (STEAM). It is noted that such integration can expand opportunities for creative self-expression and prepare specialists who meet the needs of the modern generation of students. The purpose of the work is to explore the potential of an interdisciplinary approach for modernization and innovation in art education and design education. The research is based on a complex methodological approach that combines theoretical methods: analysis of scientific literature, generalization of best pedagogical experience, systematic and logical analysis and empirical methods: questionnaires and surveys, method of expert evaluations, project method. The scientific novelty of the research lies in the fact that it comprehensively investigates the potential of an interdisciplinary approach for modernization and innovation in art education and design education; methodical recommendations on the spread of interdisciplinary practices in art education and design education have been developed.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectмистецька освітаuk
dc.subjectдизайн-освітаuk
dc.subjectстудії з мистецтва і дизайнуuk
dc.subjectінтердисциплінарність змістуuk
dc.subjectart educationuk
dc.subjectdesign educationuk
dc.subjectart and design studiosuk
dc.subjectinterdisciplinary contentuk
dc.subjectSTEAMuk
dc.titleІнтердисциплінарність: шлях до модернізації та інновацій у мистецькій освіті і дизайн-освітіuk
dc.title.alternativeInterdisciplinary ness: the way to modernization and innovation in art education and design educationuk
dc.typeArticleuk
local.contributor.altauthorTymenko, V.-
local.contributor.altauthorKorkushko, A.-
local.subject.sectionСоціально-гуманітарні наукиuk
local.sourceВісник Національного університету "Чернігівський колегіум" імені Т. Г. Шевченкаuk
local.sourceBulletin of the T.H. Shevchenko National University "Chernihiv Colehium"uk
local.subject.facultyФакультет мистецтв і модиuk
local.identifier.sourceВидання Україниuk
local.subject.departmentКафедра професійної освіти в сфері технологій та дизайнуuk
local.subject.method1uk
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Кафедра професійної освіти в сфері технологій та дизайну (ПОСТД)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
26(182)-Тименко-В.-Коркушко-А.pdf391,17 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.