Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/26835
Назва: | Інтердисциплінарність: шлях до модернізації та інновацій у мистецькій освіті і дизайн-освіті |
Інші назви: | Interdisciplinary ness: the way to modernization and innovation in art education and design education |
Автори: | Тименко, Володимир Петрович Коркушко, Андрій Леонтійович |
Ключові слова: | мистецька освіта дизайн-освіта студії з мистецтва і дизайну інтердисциплінарність змісту art education design education art and design studios interdisciplinary content STEAM |
Дата публікації: | тра-2024 |
Бібліографічний опис: | Тименко В. П. Інтердисциплінарність: шлях до модернізації та інновацій у мистецькій освіті і дизайн-освіті / В. П. Тименко, А. Л. Коркушко // Вісник Національного університету "Чернігівський колегіум" імені Т. Г. Шевченка. – 2024. – Т. 182, № 26. – С. 213-218. |
Source: | Вісник Національного університету "Чернігівський колегіум" імені Т. Г. Шевченка Bulletin of the T.H. Shevchenko National University "Chernihiv Colehium" |
Короткий огляд (реферат): | У статті проаналізовано потенціал інтердисциплінарного підходу для модернізації та інновацій у мистецькій освіті і дизайн-освіті. Автори досліджують інтеграцію знань з галузей природничих наук, технологій, інжинірингу, мистецтва (арт) та математики (STEАM). Зазначено, що така інтеграція може розширити можливості для творчого самовираження та підготувати фахівців, які відповідають потребам сучасного покоління учнівської молоді. Мета роботи – дослідити потенціал інтердисциплінарного підходу для модернізації та інновацій у мистецькій освіті і дизайн-освіті. Дослідження ґрунтується на комплексному методологічному підході, який поєднує теоретичні методи: аналіз наукової літератури, узагальнення передового педагогічного досвіду, системний та логічний аналіз та емпіричні методи: анкетування та опитування, метод експертних оцінок, проєктний метод. Наукова новизна дослідження полягає в тому, що в ньому комплексно досліджено потенціал інтердисциплінарного підходу для модернізації та інновацій у мистецькій освіті та дизайн-освіті; розроблено методичні рекомендації щодо поширення інтердисциплінарних практик у мистецькій освіті і дизайн-освіті. Ця стаття пропонує новий підхід до модернізації освітнього процесу, сприяючи більш глибокому розумінню та аплікації знань з різних галузей, що створює умови для розвитку творчого та інноваційного мислення у студентів. У результаті дослідження було встановлено, що інтердисциплінарний підхід має великий потенціал для модернізації та інновацій у мистецькій та дизайн-освіті. Інтеграція знань з різних галузей, таких як природничі науки, технології, мистецтво та математика, сприяє розвитку творчого мислення, пошуку нових рішень та підготовці фахівців, які можуть відповідати вимогам сучасного світу. Дослідження підтвердило, що інтердисциплінарний підхід дозволяє створити умови для творчого самовираження студентів, сприяє розвитку їхніх творчих здібностей та підготовці до вирішення складних завдань у мистецтві та дизайні. The article analyzes the potential of an interdisciplinary approach for modernization and innovation in art education and design education. The authors explore the integration of knowledge from the fields of natural science, technology, engineering, art (art) and mathematics (STEAM). It is noted that such integration can expand opportunities for creative self-expression and prepare specialists who meet the needs of the modern generation of students. The purpose of the work is to explore the potential of an interdisciplinary approach for modernization and innovation in art education and design education. The research is based on a complex methodological approach that combines theoretical methods: analysis of scientific literature, generalization of best pedagogical experience, systematic and logical analysis and empirical methods: questionnaires and surveys, method of expert evaluations, project method. The scientific novelty of the research lies in the fact that it comprehensively investigates the potential of an interdisciplinary approach for modernization and innovation in art education and design education; methodical recommendations on the spread of interdisciplinary practices in art education and design education have been developed. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/26835 |
Faculty: | Факультет мистецтв і моди |
Department: | Кафедра професійної освіти в сфері технологій та дизайну |
ISSN: | 2663-9114 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові публікації (статті) Кафедра професійної освіти в сфері технологій та дизайну (ПОСТД) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
26(182)-Тименко-В.-Коркушко-А.pdf | 391,17 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.