Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/26933
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБалов, Г. Ю.-
dc.contributor.authorПузирьова, П. В.-
dc.date.accessioned2024-06-30T13:25:44Z-
dc.date.available2024-06-30T13:25:44Z-
dc.date.issued2024-03-
dc.identifier.citationБалов Г. Ю. Стратегічний маркетинг як основа стабільності функціонування бізнесу / Г. Ю. Балов, П. В. Пузирьова // Вплив глобалізаційних процесів та цифрової трансформації на формування міжнародного економічного клімату та фінансової екосистеми : збірник матеріалів Міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції, м. Полтава, 28 березня 2024 року. – Полтава : ПУЕТ, 2024. – С. 294-297.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/26933-
dc.language.isoukuk
dc.publisherПолтавський університет економіки і торгівліuk
dc.titleСтратегічний маркетинг як основа стабільності функціонування бізнесуuk
dc.typeThesisuk
local.subject.sectionЕкономіка, фінанси, менеджментuk
local.subject.facultyФакультет управління та бізнес-дизайнуuk
local.subject.departmentКафедра смарт-економікиuk
local.conference.locationПолтаваuk
local.conference.date2024-03-28-
local.conference.nameВплив глобалізаційних процесів та цифрової трансформації на формування міжнародного економічного клімату та фінансової екосистемиuk
local.subject.method1uk
Розташовується у зібраннях:Матеріали наукових конференцій та семінарів
Кафедра смарт-економіки (СЕ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ПУЕТ_Балов_Пузирьова_2024.pdf5,79 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.