Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/26933
Title: Стратегічний маркетинг як основа стабільності функціонування бізнесу
Authors: Балов, Г. Ю.
Пузирьова, П. В.
Issue Date: Mar-2024
Publisher: Полтавський університет економіки і торгівлі
Citation: Балов Г. Ю. Стратегічний маркетинг як основа стабільності функціонування бізнесу / Г. Ю. Балов, П. В. Пузирьова // Вплив глобалізаційних процесів та цифрової трансформації на формування міжнародного економічного клімату та фінансової екосистеми : збірник матеріалів Міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції, м. Полтава, 28 березня 2024 року. – Полтава : ПУЕТ, 2024. – С. 294-297.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/26933
Faculty: Факультет управління та бізнес-дизайну
Department: Кафедра смарт-економіки
Appears in Collections:Матеріали наукових конференцій та семінарів
Кафедра смарт-економіки (СЕ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ПУЕТ_Балов_Пузирьова_2024.pdf5,79 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.