Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/2701
Title: Проектування стратегії економічного розвитку вищого навчального закладу
Other Titles: Проектирование стратегии экономического развития высшего учебного заведения
Formation economic development strategy for institution of higher education
Authors: Натрошвілі, Світлана Геннадіївна
Keywords: стратегія
вищий навчальний заклад
економічний розвиток
стратегия
высшее учебное заведение
экономическое развитие
strategy
economic development
institution of higher education
Issue Date: 2016
Citation: Натрошвілі С. Г. Проектування стратегії економічного розвитку вищого навчального закладу [Електронний ресурс] / С. Г. Натрошвілі // Міжнародний науковий журнал. — 2016. — Режим доступу: http://www.inter-nauka.com/ua/issues/2016/6/1310/
Source: Міжнародний науковий журнал
Abstract: Висвітлено теоретичні основи проектування стратегії економічного розвитку вищого навчального закладу. Обгрунтовано методичні положення щодо стратегічної програми вищого навчального закладу як специфічного інструмента стратегічного управління.
Освещены теоретические основы проектирования стратегии экономического развития высшего учебного заведения. Обоснованы методические положения по разработке стратегической программы высшего учебного заведения как специфического инструмента стратегического управления.
The article deals with the theoretical basis of designing economic development strategy for higher education. Methodical provisions for the strategic program of higher education as a specific tool of strategic management.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/2701
Faculty: Інститут комп'ютерних технологій та дизайну
Department: Кафедра комп'ютерної інженерії та фундаментальних дисциплін
ISSN: 2410-9371
Appears in Collections:Наукові публікації (статті)
Кафедра комп'ютерної інженерії та фундаментальних дисциплін (КІФД)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Натрошвілі С.Г. 2.PDF216,11 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.