Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/2705
Title: Аналіз ефективності управління торговими марками за допомогою показників рівня розвитку та сили домінування (на прикладі підприємств легкої промисловості)
Other Titles: Анализ эффективности управления торговой марки с помощью показателей уровня развития и силы доминирования (на примере предприятий легкой промышленности)
Analysis of trademark management efficiency by means of indices of development level and dominance power (light industry enterprises case study)
Authors: Щербак, В. Г.
Бихова, О. М.
Keywords: торгова марка
конкурентні переваги
рівень розвитку торгової марки
сила домінування торгової марки
торговая марка
уровень развития торговой марки
конкурентные преимущества
сила доминирования торговой марки
trademark
trademark's development level
competitive advantages
trademark's dominance power
Issue Date: 2010
Citation: Щербак В. Г. Аналіз ефективності управління торговими марками за допомогою показників рівня розвитку та сили домінування (на прикладі підприємств легкої промисловості) / В. Г. Щербак // Актуальні проблеми економіки. — 2010. — № 5. — С. 159-165.
Source: Актуальні проблеми економіки
Abstract: У статті викладено результати досліджень у сфері управління торговими марками підприємств галузі легкої промисловості. Запропоновано методику оцінки рівня розвитку торгової марки за допомогою методу таксономії, встановлено залежність між силою домінування торгової марки та рівнем її розвитку.
В статье изложены результаты исследований в сфере управления торговыми марками предприятий легкой промышленности. Предложена методика оценки уровня развития торговой марки с помощью метода таксономии, выявлена зависимость между силой доминирования торговой марки и уровнем ее развития.
The article presents the results of the research in the field of trademark management at enterprises of light industry. The methodics of evaluating the development level of a trademark by means of the taxonomy method is offered; the dependence between the power of trademark dominance and the level of its development is revealed.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/2705
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра підприємництва та бізнесу
ISSN: 1993-6788
Appears in Collections:Наукові публікації (статті)
Кафедра підприємництва та бізнесу (ПБ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
20161025_111.pdf154,4 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.