Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/27262
Title: Direct-маркетинг: невіддільна частина бізнес-стратегії підприємства
Authors: Євсейцева, О. С.
Мігалатій, О. В.
Issue Date: 2024
Publisher: Київський національний університет технологій та дизайну
Citation: Мігалатій О. В. Direct-маркетинг: невіддільна частина бізнес-стратегії підприємства / О. В. Мігалатій ; наук. кер. О. С. Євсейцева // Імперативи економічного зростання в контексті реалізації Глобальних цілей сталого розвитку : матеріали V Міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції, м. Київ, 23 квітня 2024 року. – Київ : КНУТД, 2024. – С. 595-597.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/27262
Appears in Collections:Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)
Імперативи економічного зростання в контексті реалізації Глобальних цілей сталого розвитку

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
IMPER_2024_P595-597.pdf395,32 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.