Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/27265
Title: Концептуальні засади цифрового маркетингу та поведінки споживачів
Authors: Баришполь, М. Ю.
Фокіна-Мезенцева, К. В.
Issue Date: 2024
Publisher: Київський національний університет технологій та дизайну
Citation: Баришполь М. Ю. Концептуальні засади цифрового маркетингу та поведінки споживачів / М. Ю. Баришполь, К. В. Фокіна-Мезенцева // Імперативи економічного зростання в контексті реалізації Глобальних цілей сталого розвитку : матеріали V Міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції, м. Київ, 23 квітня 2024 року. – Київ : КНУТД, 2024. – С. 604-606.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/27265
Appears in Collections:Імперативи економічного зростання в контексті реалізації Глобальних цілей сталого розвитку

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
IMPER_2024_P604-606.pdf427,77 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.