Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/27356
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorФірсова, С. Г.uk
dc.contributor.authorБілорус, М. О.-
dc.date.accessioned2024-09-11T12:18:49Z-
dc.date.available2024-09-11T12:18:49Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationБілорус М. О. Роль цифрового маркетингу у формуванні іміджу суб’єкту ресторанного бізнесу / М. О. Білорус ; наук. кер. С. Г. Фірсова // Домінанти соціально-економічного розвитку України у нових реаліях : матеріали ІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції молодих учених та студентів, м. Київ, 29 березня 2024 року. – Київ : КНУТД, 2024. – С. 139-141.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/27356-
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний університет технологій та дизайнуuk
dc.titleРоль цифрового маркетингу у формуванні іміджу суб’єкту ресторанного бізнесуuk
dc.typeThesisuk
local.conference.locationКиїв-
local.conference.date2024-03-29-
local.conference.nameДомінанти соціально-економічного розвитку України у нових реаліях-
local.conference.sectionТренди розвитку маркетингових технологій в умовах діджиталізаціїuk
Розташовується у зібраннях:Домінанти соціально-економічного розвитку України у нових реаліях

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
DOMIN_2024_P139-141.pdf382,09 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.