Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/27356
Title: Роль цифрового маркетингу у формуванні іміджу суб’єкту ресторанного бізнесу
Authors: Фірсова, С. Г.
Білорус, М. О.
Issue Date: 2024
Publisher: Київський національний університет технологій та дизайну
Citation: Білорус М. О. Роль цифрового маркетингу у формуванні іміджу суб’єкту ресторанного бізнесу / М. О. Білорус ; наук. кер. С. Г. Фірсова // Домінанти соціально-економічного розвитку України у нових реаліях : матеріали ІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції молодих учених та студентів, м. Київ, 29 березня 2024 року. – Київ : КНУТД, 2024. – С. 139-141.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/27356
Appears in Collections:Домінанти соціально-економічного розвитку України у нових реаліях

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
DOMIN_2024_P139-141.pdf382,09 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.