Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/27371
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСмірнов, Сергій-
dc.contributor.authorДмитрищук, Наталія-
dc.contributor.authorСиленко, Юлія Володимирівна-
dc.date.accessioned2024-09-13T08:57:45Z-
dc.date.available2024-09-13T08:57:45Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationСмірнов С. Партнерська взаємодія як основа успішності професійної самореалізації здобувачів вищої освіти / С. Смірнов, Н. Дмитрищук, Ю. В. Силенко // Актуальні питання гуманітарних наук: міжвузівський збірник наукових праць молодих вчених Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка. – 2023. – Вип. 65, Т. 3. – С. 283-289.uk
dc.identifier.issn2308-4855 (рrint)uk
dc.identifier.issn2308-4863 (оnline)uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/27371-
dc.description.abstractУ статті висвітлено проблему формування професійної самореалізації здобувачів вищої освіти в контексті партнерської взаємодії. Результатом модернізації вищої освіти є акцент на розвиток технологій партнерської взаємодії, особливості індивідуального становлення студентів у просторі вищої школи, розвитку їхньої комунікативної компетентності. Проведене дослідження у закладах вищої освіти під час практичної підготовки студентів у Національному університеті "Одеська морська академія", в Українському державному університеті імені Михайла Драгоманова дозволило виділити наступні етапи підготовки здобувачів вищої освіти до професійної самореалізації: інформаційний, суб’єктний, творчий. Використані форми і методи відповідали завданням і функціям змістовних компонентів змодельованої навчальної системи, позитивно впливали на успішність опанування респондентами операційно-процесуального плану професійної самореалізації. Творчі різнорівневі завдання для професійної самореалізації студентів було спрямовано на пошук нових знань, самостійну пізнавальну діяльність, ріст пізнавальних потреб, забезпечення духовного та індивідуального самовдосконалення студентів. У роботі зі здобувачами вищої освіти викладачами вузів широко використовувалися колективні форми – науково обґрунтовані механізми освітнього впливу і співпраці, а саме: лекції, семінарські заняття (спецсемінар, концептуально-аналітичний семінар, проблемна дискусія); групові форми (самостійна пошукова, аналітична, моделююча діяльність студентів у складі малих груп); індивідуальні форми (самостійне мислення, систематизація, обговорення і аналіз дискусійних, проблемних питань, заняття в бібліотеці, робота з науковою, періодичною літературою і таке інше); парні форми (консультації з викладачем, індивідуальні співбесіди, діалогове спілкування у процесі дослідження проблемних питань з однокурсниками); рефлексивні обговорення за круглим столом мети та цілей самореалізації студентів.uk
dc.description.abstractThe article reflects the problem of formation of professional self-realisation of higher education applicants in the context of partnership. The result of higher education modernization is the emphasis on the development of partnership interaction technologies, peculiarities of students’ individual formation in the space of higher education, and development of their communicative competence. The study conducted in higher education institutions during practical training of students at the National University "Odessa Maritime Academy", at the Ukrainian State University named after Mikhail Dragomanov allowed to identify the following stages of higher education applicants’ preparation for professional selfrealization: informational, subjective, creative. The forms and methods used corresponded to the tasks and functions of the content components of the simulated learning system, positively influenced the success of the respondents’ mastering of the operational-processual plan of professional self-realization. Creative multilevel tasks for students’ professional self-realization were aimed at searching for new knowledge, independent cognitive activity, growth of cognitive needs, providing spiritual and individual self-improvement of students. In working with higher education applicants, university teachers widely used collective forms – scientifically grounded mechanisms of educational and learning influence and cooperation, namely: lectures, seminars (special seminar, conceptual and analytical seminar, problem discussion); group forms (independent research, analytical, modelling activities of students in small groups); individual forms (independent thinking, systematisation, discussion and analysis of debating, problematic issues, classes, the students’ self-actualisation goals and objectives should be discussed in a reflective way at a roundtable discussion with the teacher, individual interviews, dialogue with fellow students while exploring problematic issues.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectетапи професійної самореалізаціїuk
dc.subjectстудентиuk
dc.subjectпартнерська взаємодіяuk
dc.subjectспівпрацяuk
dc.subjectінноваційні комунікативні технологіїuk
dc.subjectвища освітаuk
dc.subjectпроєктування у професіїuk
dc.subjectтехнології партнерської співтворчостіuk
dc.subjectprofessional self-realisation stagesuk
dc.subjectstudentsuk
dc.subjectpartnershipuk
dc.subjectcollaborationuk
dc.subjectinnovative communication technologiesuk
dc.subjecthigher educationuk
dc.subjectdesigning in the professionuk
dc.subjectpartnership technologies for co-creationuk
dc.titleПартнерська взаємодія як основа успішності професійної самореалізації здобувачів вищої освітиuk
dc.title.alternativePartnership as the basis for successful professional self-fulfilment of higher education providersuk
dc.typeArticleuk
local.contributor.altauthorSmirnov, Sergiy-
local.contributor.altauthorDmytryshchuk, Natalya-
local.contributor.altauthorSylenko, Yuliia-
local.subject.sectionПроблеми вищої освітиuk
local.sourceАктуальні питання гуманітарних наук: міжвузівський збірник наукових праць молодих вчених Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франкаuk
local.sourceHumanities science current issues: Interuniversity collection of Drohobych Ivan Franko State Pedagogical University Young Scientists Research Papersuk
local.subject.facultyФакультет дизайнуuk
local.identifier.sourceВидання Україниuk
local.subject.departmentКафедра мультимедійного дизайнуuk
local.identifier.doi10.24919/2308-4863/65-3-43uk
local.subject.method1uk
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Кафедра мультимедійного дизайну (МД)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Партнерська_взаємодія_як_основа_успішності_професійної_самореалізації_здобувачів_вищої_освіти.pdfСмірнов С., Дмитрищук Н., Силенко Ю. Партнерська взаємодія як основа успішності професійної самореалізації здобувачів вищої освіти357,29 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.