Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/27436
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorБугас, Н. В.uk
dc.contributor.authorКоляда, І. С.-
dc.date.accessioned2024-09-19T12:20:33Z-
dc.date.available2024-09-19T12:20:33Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationКоляда І. С. Вплив цифрового маркетингу на розвиток організацій України в умовах війни / І. С. Коляда ; наук. кер. Н. В. Бугас // Домінанти соціально-економічного розвитку України у нових реаліях : матеріали ІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції молодих учених та студентів, м. Київ, 29 березня 2024 року. – Київ : КНУТД, 2024. – С. 306-309.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/27436-
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний університет технологій та дизайнуuk
dc.titleВплив цифрового маркетингу на розвиток організацій України в умовах війниuk
dc.typeThesisuk
local.conference.locationКиїв-
local.conference.date2024-03-29-
local.conference.nameДомінанти соціально-економічного розвитку України у нових реаліях-
local.conference.sectionПублічне та корпоративне управління у повоєнному відновленні Україниuk
Розташовується у зібраннях:Кафедра управління та смарт-інновацій (УСІ)
Домінанти соціально-економічного розвитку України у нових реаліях

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
DOMIN_2024_P306-309.pdf391,95 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.