Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/27436
Title: Вплив цифрового маркетингу на розвиток організацій України в умовах війни
Authors: Бугас, Н. В.
Коляда, І. С.
Issue Date: 2024
Publisher: Київський національний університет технологій та дизайну
Citation: Коляда І. С. Вплив цифрового маркетингу на розвиток організацій України в умовах війни / І. С. Коляда ; наук. кер. Н. В. Бугас // Домінанти соціально-економічного розвитку України у нових реаліях : матеріали ІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції молодих учених та студентів, м. Київ, 29 березня 2024 року. – Київ : КНУТД, 2024. – С. 306-309.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/27436
Appears in Collections:Кафедра управління та смарт-інновацій (УСІ)
Домінанти соціально-економічного розвитку України у нових реаліях

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
DOMIN_2024_P306-309.pdf391,95 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.