Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/27523
Title: Innovating foreign language education: personalized learning for students in computer specialties
Other Titles: Інноваційна іншомовна освіта: персоналізоване навчання для студентів комп'ютерних спеціальностей
Authors: Kugai, Kseniia
Keywords: computer science students
foreign languages
personalized learning
technology
Issue Date: May-2024
Publisher: ТзОВ "Трек-ЛТД"
Citation: Kugai K. Innovating foreign language education: personalized learning for students in computer specialties / K. Kugai // Педагогічна компаративістика і міжнародна освіта - 2024: інтеграційні процеси в освіті у науковому дискурсі = Comparative & international education 2024: integration processes in education in the academic discourse : збірник матеріалів доповідей VІІІ Міжнародної наукової конференції, м. Київ, 30 травня 2024 року. – Київ-Дрогобич : ТзОВ "Трек-ЛТД", 2024. – С. 66-69. – URL: https://undip.org.ua/library/pedahohichna-komparatyvistyka-i-mizhnarodna-osvita-2024-intehratsiyni-protsesy-v-osviti-u-naukovomu-dyskursi/
Abstract: This research suggests that personalized learning approaches can significantly enhance foreign language acquisition for computer science students. Traditional language instruction often falls short of meeting the unique needs and learning styles of these students. By tailoring the curriculum to individual preferences and focusing on industry-specific language and communication skills, personalized learning can promote greater engagement, effective learning, and cross-cultural collaboration in the field of computer science.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/27523
Faculty: Інститут права та сучасних технологій
Department: Кафедра філології та перекладу (ФП)
Appears in Collections:Кафедра філології та перекладу (ФП)
Матеріали наукових конференцій та семінарів



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.