Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/27715
Назва: Використання методики CLIL у процесі викладання української мови та літератури для студентів Стамбульського університету
Автори: Салахатдінова, Е. Ш.
Дата публікації: 2024
Видавництво: Київський національний університет технологій та дизайну
Бібліографічний опис: Салахатдінова Е. Ш. Використання методики CLIL у процесі викладання української мови та літератури для студентів Стамбульського університету / Е. Ш. Салахатдінова // Діалог культур у Європейському освітньому просторі : матеріали ІХ Міжнародної конференції, м. Київ, 10 травня 2024 р. / упор. С. Є. Дворянчикова. – Київ : КНУТД, 2024. – С. 273-277.
Короткий огляд (реферат): У тезах описується реалізація основних принципів методики CLIL під час навчання студентів-філологів, розглядаються теоретичні основи розробки навчальних матеріалів для роботи за методикою предметно-мовного інтегрованого навчання, що спирається на створення, насамперед, педагогічних та лінгвістичних умов, як сукупності об'єктивних можливостей навчання, організаційних форм, мовних умов реалізації логічності мови на різних рівнях: лексико-семантичному, морфологічному, синтаксичному для успішного засвоєння майбутніми філологами знань.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/27715
Розташовується у зібраннях:Діалог культур у Європейському освітньому просторі

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Dialog_2024_P273-277.pdf814,06 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.