Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/27834
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorDavydenko, Daria-
dc.contributor.authorLebedieva, Svitlana-
dc.date.accessioned2024-10-31T13:46:15Z-
dc.date.available2024-10-31T13:46:15Z-
dc.date.issued2024-10-
dc.identifier.citationDavydenko D. Foreign language as a branding tool in the fashion industry / D. Davydenko, S. Lebedieva // Modern tools and methods of scientific investigations : collection of scientific papers "SCIENTIA" with Proceedings of the IV International Scientific and Theoretical Conference, Antwerp, Kingdom of Belgium, October 25, 2024. – Antwerp, Kingdom of Belgium : International Center of Scientific Research, 2024. – Р. 164-166.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/27834-
dc.description.abstractThe paper examines the importance of foreign language in fostering brand personality and multilingual strategies in international branding, particularly in the fashion industry.uk
dc.language.isoenuk
dc.publisherInternational Center of Scientific Researchuk
dc.subjectbrand personalityuk
dc.subjectglobalizationuk
dc.subjectfashion lexiconuk
dc.subjectcultural adaptationuk
dc.titleForeign language as a branding tool in the fashion industryuk
dc.typeThesisuk
local.subject.sectionСоціально-гуманітарні наукиuk
local.subject.facultyІнститут права та сучасних технологійuk
local.subject.departmentКафедра філології та перекладу (ФП)uk
local.conference.locationAntwerp, Kingdom of Belgiumuk
local.conference.date2024-10-25-
local.conference.nameModern tools and methods of scientific investigationsuk
local.subject.method1uk
Розташовується у зібраннях:Кафедра філології та перекладу (ФП)
Матеріали наукових конференцій та семінарів

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Davydenko_Lebedieva_MT_25.10.2024.pdf263,3 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.