Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/27834
Назва: Foreign language as a branding tool in the fashion industry
Автори: Davydenko, Daria
Lebedieva, Svitlana
Ключові слова: brand personality
globalization
fashion lexicon
cultural adaptation
Дата публікації: жов-2024
Видавництво: International Center of Scientific Research
Бібліографічний опис: Davydenko D. Foreign language as a branding tool in the fashion industry / D. Davydenko, S. Lebedieva // Modern tools and methods of scientific investigations : collection of scientific papers "SCIENTIA" with Proceedings of the IV International Scientific and Theoretical Conference, Antwerp, Kingdom of Belgium, October 25, 2024. – Antwerp, Kingdom of Belgium : International Center of Scientific Research, 2024. – Р. 164-166.
Короткий огляд (реферат): The paper examines the importance of foreign language in fostering brand personality and multilingual strategies in international branding, particularly in the fashion industry.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/27834
Faculty: Інститут права та сучасних технологій
Department: Кафедра філології та перекладу (ФП)
Розташовується у зібраннях:Кафедра філології та перекладу (ФП)
Матеріали наукових конференцій та семінарів

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Davydenko_Lebedieva_MT_25.10.2024.pdf263,3 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.