Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/27853
Назва: Psycholinguistic aspect in teaching a foreign language
Автори: Kovalova, Olena
Дата публікації: 2024
Видавництво: Київський національний університет технологій та дизайну
Бібліографічний опис: Kovalova O. Psycholinguistic aspect in teaching a foreign language / O. Kovalova // Інноваційні тенденції підготовки фахівців в умовах полікультурного та мультилінгвального глобалізованого світу : збірник тез доповідей IX Всеукраїнської науково-практичної конференції, м. Київ, 11 квітня 2024 р. / за заг. ред. І. А. Махович. – Київ : КНУТД, 2024. – С. 25-28.
Короткий огляд (реферат): The aim of the research is to pay attention to the psychological and linguistic aspects of teaching a foreign language to an adult audience, which, as is known, has its own specificity, consisting of psychological, physiological and social factors. By adult audience, we mean people aged 20 and over who have a low level of language training or no language training at all. The object of the research is education of adult audience. The subject is psycholinguistic components that have a positive effect on the ways of increasing the effectiveness of teaching an adult audience a foreign language.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/27853
Розташовується у зібраннях:Кафедра філології та перекладу (ФП)
Інноваційні тенденції підготовки фахівців в умовах полікультурного та мультилінгвального глобалізованого світу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ITPF_2024_P025-028.pdf205,91 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.