Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/27880
Title: The influence of social networks on companies' marketing strategies
Authors: Roienko, L. V.
Babin, Vitalii
Issue Date: 2024
Publisher: Київський національний університет технологій та дизайну
Citation: Babin V. The influence of social networks on companies' marketing strategies / V. Babin ; scientific supervisor L. V. Roienko // Інноваційні тенденції підготовки фахівців в умовах полікультурного та мультилінгвального глобалізованого світу : збірник тез доповідей IX Всеукраїнської науково-практичної конференції, м. Київ, 11 квітня 2024 р. / за заг. ред. І. А. Махович. – Київ : КНУТД, 2024. – С. 100-103.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/27880
Appears in Collections:Кафедра філології та перекладу (ФП)
Інноваційні тенденції підготовки фахівців в умовах полікультурного та мультилінгвального глобалізованого світу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ITPF_2024_P100-103.pdf116,36 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.