Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/2791
Назва: | Педагогічна складова професійних компетентностей майбутніх інженерів-педагогів |
Інші назви: | Педагогическая составляющая профессиональных компетентностей будущих инженеров-педагогов Pedagogical component of professional competence of future engineers-teachers |
Автори: | Внукова, Ольга Миколаївна |
Ключові слова: | професійна компетентність педагогічна компетентність майбутні інженери-педагоги профессиональная компетентность педагогическая компетентность будущие инженеры-педагоги professional competence pedagogical competence future engineers and teachers |
Дата публікації: | 2016 |
Бібліографічний опис: | Внукова О. М. Педагогічна складова професійних компетентностей майбутніх інженерів-педагогів / О. М. Внукова // Наукові записки [Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка]. Серія : Проблеми методики фізико-математичної і технологічної освіти. — 2016. — Вип. 9, Ч. 3. – С. 33-36. |
Source: | Наукові записки [Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка]. Серія : Проблеми методики фізико-математичної і технологічної освіти |
Короткий огляд (реферат): | Стаття присвячена компетентнісному підходу в підготовці інженерів-педагогів. Використовуючи методи аналізу та узагальнення, визначено елементи педагогічної компетентності інженерів-педагогів. Результати можуть бути використані у розробці освітніх програм та для обґрунтування рівнів та критеріїв професійних компетентностей майбутніх інженерів-педагогів. Статья посвящена компетентностному подходу в подготовке инженеров-педагогов. Используя методы анализа и обобщения, определены элементы педагогической компетентности инженеров-педагогов. Результаты могут быть использованы в разработке образовательных программ и для обоснования уровней и критериев профессиональных компетенций будущих инженеров-педагогов. The article addresses the competence approach in preparing future engineers-teachers this day. Methods of analysis and synthesis, the definition of "competence", "professional competence", "pedagogical competence" and structure engineer-teacher competence are dealt with. Researchers on the use of competency approach in training future engineers and teachers analysed. Pedagogical competence of students of the educational degree "Master" specialty 015 Professional education (with specializations) as elements of the educational component of professional competence of engineers, teachers and pedagogical conditions of entry to higher education have been identified. Results of the research can be used by developers of educational programs for specialty "Professional Education", including master's level, and scientists to determine the levels and criteria of professional competence of future engineers-teachers. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/2791 |
Faculty: | Факультет індустрії моди |
Department: | Кафедра професійної освіти в сфері технологій та дизайну |
ISBN: | 978-966-7406-67-7 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові публікації (статті) Кафедра професійної освіти в сфері технологій та дизайну (ПОСТД) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Внукова_Пед.склад.pdf | 474,38 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.