Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/28019
Назва: | Peculiarities of ESP course design for business English |
Інші назви: | Особливості розробки курсу ESP для ділової англійської мови |
Автори: | Khalabuzar, Oksana |
Ключові слова: | business communication modern educational technologies ESP course design. ділове спілкування сучасні освітні технології курсове проектування ESP |
Дата публікації: | 26-вер-2024 |
Бібліографічний опис: | Khalabuzar O. Peculiarities of ESP course design for business English [Електронний ресурс] / O. Khalabuzar // Перспективи та інновації науки. Серія "Педагогіка", Серія "Психологія", Серія "Медицина". – 2024. – № 9 (43). – С. 23-31. – Режим доступу: http://perspectives.pp.ua/index.php/pis/article/view/14891 |
Source: | Перспективи та інновації науки. Серія "Педагогіка", Серія "Психологія", Серія "Медицина" Prospects and innovations of science. Series "Psychology", Series "Pedagogy", Series "Medicine" |
Короткий огляд (реферат): | The article deals with the peculiarities of the design of Course for Business English Communication considering the rapidly developing international scientific and business cooperation, which provides the immense demand in foreign language courses which have to be oriented on the special purposes. The purpose of the article is in the revealing of some peculiarities of the author’s ESP Business English course, which are represented in the proposed content of the discipline’s syllabus. The author makes stress on some reasons of the lack of ESP designed courses: the lack of surveys among the potential students and future employers, the lack of motivation, the lack of the experience, the lack of education. The author suggests to overcome these obstacles due to implementing of the designed ESP Course of Business English which contains: authentic multimedia content; relevant methodology, which has the orientation on the appropriate language content in terms of grammar, lexis, discourse and genre. The author proposes as the highlights of the ESP the formation of foreign language competence of students of higher education in the field of business communication in the conditions of a globalized and digitalized society, improvement of oral and written (online) communication skills in a professional/academic environment (projects, conferences, trainings, webinars, discussions; creation of e-mails, inquiries, complaints, business plans, reports, etc.) with the help of modern tehnologies; improvement of knowledge about the structure and tasks of business/companies, peculiarities of business etiquette. As the conclusion the author underlines that design of the ESP course for Business English should be combined with modern technologies of teaching. It should be oriented on the formation of knowledge and skills which are relevant for modern business communication considering the process of the globalisation. У статті розглядаються особливості дизайну курсу ділової англійської мови з огляду на стрімко розвивається міжнародне науково-ділове співробітництво, яке забезпечує величезний попит на курси іноземних мов, які мають бути орієнтовані на спеціальні цілі. Мета статті полягає у розкритті деяких особливостей авторського курсу ESP Business English, які відображені в запропонованому змісті навчальної програми дисципліни. Автор наголошує на деяких недоліках розроблених курсів ESP: відсутність опитувань серед потенційних студентів та майбутніх роботодавців, відсутність мотивації, відсутність досвіду, відсутність освіти. Автор пропонує подолати ці перешкоди за рахунок впровадження розробленого ESP курсу ділової англійської мови, який містить: автентичний мультимедійний контент; релевантна методологія, яка має орієнтацію на відповідний мовний зміст з точки зору граматики, лексики, дискурсу та жанру. Основними напрямками ESP автор пропонує формування іншомовної компетенції здобувачів вищої освіти у сфері ділового спілкування в умовах глобалізованого та цифровізованого суспільства, удосконалення навичок усного та писемного (онлайн) спілкування в професійній/ академічне середовище (проекти, конференції, тренінги, вебінари, дискусії; створення електронних листів, запитів, скарг, бізнеспланів, звітів тощо) за допомогою сучасних технологій; удосконалення знань про структуру та завдання бізнесу/компаній, особливості ділового етикету. У якості висновків автора підкреслює, що створення та вивчення ESP курсу для бізнес англійської варто комбінувати з сучасними технологіями викладання. Окрім того, слід орієнтуватися на формування знань та навичок, що є релевантними для с учасної бізнес комунікації, зважаючи на глобалізаційні процеси. |
DOI: | 10.52058/2786-4952-2024-9(43)-23-31 |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/28019 |
Faculty: | Інститут права та сучасних технологій |
Department: | Кафедра філології та перекладу (ФП) |
ISSN: | 2786-4952 (оnline) |
Розташовується у зібраннях: | Наукові публікації (статті) Кафедра філології та перекладу (ФП) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Халабузар-репозитарій-ESP.pdf | 208,39 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.