Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/28033
Title: Розроблення математичного та програмного забезпечення для інтерактивної побудови щільних укладок плоских об'єктів
Other Titles: Development of mathematical and software for interactive construction of dense stacks of flat objects
Authors: Чупринка, В. І.
Міненко, М. С.
Keywords: математичне та програмне забезпечення
щільні укладки
плоскі об'єкти
mathematical and software
dense stacking
flat objects
Issue Date: 2023
Publisher: Київський національний університет технологій та дизайну
Citation: Міненко М. С. Розроблення математичного та програмного забезпечення для інтерактивної побудови щільних укладок плоских об'єктів : кваліфікаційна робота за спеціальністю 122 Комп’ютерні науки / М. С. Міненко ; наук. кер. В. І. Чупринка ; рец. С. М. Краснитський. – Київ : КНУТД, 2023. – 69 с.
Abstract: В роботі запропонований методи та алгоритми для інтерактивної побудови щільних укладок плоских об’єктів. Запропоновані алгоритми реалізовані в програмний продукт для інтерактивної побудови щільних укладок плоских об’єктів. Розроблений програмний продукт має дружній інтерфейс та не потребує спеціальних знань з комп’ютерної техніки для роботи з ним.
The paper proposes methods and algorithms for interactive construction of dense stacks of flat objects. The proposed algorithms are implemented in a software product for interactive construction of dense stacks of flat objects. The developed software product has a friendly interface and does not require special knowledge of computer technology to work with it.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/28033
Faculty: Факультет мехатроніки та комп'ютерних технологій
Department: Кафедра комп'ютерних наук
Appears in Collections:Кафедра комп'ютерних наук (КН)
Магістерський рівень

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Dyplom122_Minenko_Chuprina.pdf2,09 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.