Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/2807
Title: Методичний підхід щодо оцінки бренд-капіталу Укрзалізниці
Authors: Щербак, В. Г.
Issue Date: 2008
Citation: Щербак В. Г. Методичний підхід щодо оцінки бренд-капіталу Укрзалізниці / В. Г. Щербак // Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. — 2008. — Вип. 20. — С. 251-255.
Source: Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна
Abstract: Пропонується комплексний підхід до оцінки вартості бренд-капіталу на основі застосування різних методик залежно від переслідуваних цілей підприємства, а також запропонований методичний підхід визначення відповідності певного методу поставленим цілям оцінки для зручності застосування даного підходу на практиці. Ефект від розвитку бренд-капіталу можна досягти завдяки не тільки комплексному використанню всіх елементів системи управління підприємством у цілому, а й використанню й розвитку окремих унікальних якостей організаційного потенціалу підприємства.
Предлагается комплексный подход к оценке стоимости бренд-капитала на основе применения различных методик в зависимости от преследуемых целей предприятия, а также предложен методический подход определения соответствия определенного метода поставленным целям оценки для удобства применения данного подхода на практике. Эффект от развития бренд-капитала можно достичь благодаря не только комплексному использованию всех элементов системы управления предприятием в целом, а и использованию и развитию отдельных уникальных качеств организационного потенциала предприятия.
It is suggested a complex approach to estimation of value of the brand capital on the basis of application of various procedures in dependence of pursuit enterprise goals as well as a methodical approach to determination of correspondence of a given method to fixed goals of estimation for convenience of application of the given approach in practice is proposed. The effect of increase of brand capital can be reached not only due to the complex use of all elements of management system at an enterprise as a whole but also owing to use and development of separate unique properties of organisational potential of the enterprise.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/2807
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра підприємництва та бізнесу
ISSN: 2307-3489
2307-6666
Appears in Collections:Наукові публікації (статті)
Кафедра підприємництва та бізнесу (ПБ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
20161102_501.pdf372,78 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.