Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/28276
Назва: Features of developing corporate style and brand integration for a clothing website based on the example of the sportswear brand "Focus"
Інші назви: Особливості розробки фірмового стилю та інтеграції бренду одягу на сайт на прикладі спортивного бренда одягу "Focus"
Автори: Vasylieva, Olena
Pilyavets, Angelina
Ключові слова: branding
identity
corporate identity
visual identifier of the website
product display for users
брендинг
ідентичність
фірмовий стиль
ідентифікатор веб-сайту
Дата публікації: 2024
Видавництво: Київський національний університет технологій та дизайну
Бібліографічний опис: Vasylieva O. Features of developing corporate style and brand integration for a clothing website based on the example of the sportswear brand "Focus" / O. Vasylieva, A. Pilyavets // Актуальні проблеми сучасного дизайну : збірник матеріалів VІ Міжнародної науково-практичної конференції, м. Київ, 25 квітня 2024 року. – У 3-х т. – Т. 2. – Київ : КНУТД, 2024. – С. 50-51.
Короткий огляд (реферат): The results of the study on effective visual communication are presented, using minimalistic design and personalization of brand identity on the website.
Представлено результати дослідження ефективної візуальної комунікації з використанням мінімалістичного дизайну та персоналізації айдентики бренду на сайті.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/28276
Розташовується у зібраннях:Кафедра мультимедійного дизайну (МД)
Актуальні проблеми сучасного дизайну

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
APSD_2024_V2_P050-051.pdf542,03 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.