Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/28276
Title: Features of developing corporate style and brand integration for a clothing website based on the example of the sportswear brand "Focus"
Other Titles: Особливості розробки фірмового стилю та інтеграції бренду одягу на сайт на прикладі спортивного бренда одягу "Focus"
Authors: Vasylieva, Olena
Pilyavets, Angelina
Keywords: branding
identity
corporate identity
visual identifier of the website
product display for users
брендинг
ідентичність
фірмовий стиль
ідентифікатор веб-сайту
Issue Date: 2024
Publisher: Київський національний університет технологій та дизайну
Citation: Vasylieva O. Features of developing corporate style and brand integration for a clothing website based on the example of the sportswear brand "Focus" / O. Vasylieva, A. Pilyavets // Актуальні проблеми сучасного дизайну : збірник матеріалів VІ Міжнародної науково-практичної конференції, м. Київ, 25 квітня 2024 року. – У 3-х т. – Т. 2. – Київ : КНУТД, 2024. – С. 50-51.
Abstract: The results of the study on effective visual communication are presented, using minimalistic design and personalization of brand identity on the website.
Представлено результати дослідження ефективної візуальної комунікації з використанням мінімалістичного дизайну та персоналізації айдентики бренду на сайті.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/28276
Appears in Collections:Кафедра мультимедійного дизайну (МД)
Актуальні проблеми сучасного дизайну

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
APSD_2024_V2_P050-051.pdf542,03 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.