Please use this identifier to cite or link to this item:
https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/28318
Title: | Презентація продукту як складова мультимедійного дизайну |
Other Titles: | Product presentation as a component of multimedia design |
Authors: | Шепель, Денис Шаповал, Анатолій Хиневич, Роман |
Keywords: | презентація анімація відео дизайн інтерактивність presentation animation video design interactivity |
Issue Date: | 2024 |
Publisher: | Київський національний університет технологій та дизайну |
Citation: | Шепель Д. Презентація продукту як складова мультимедійного дизайну / Д. Шепель, А. Шаповал, Р. Хиневич // Актуальні проблеми сучасного дизайну : збірник матеріалів VІ Міжнародної науково-практичної конференції, м. Київ, 25 квітня 2024 року. – У 3-х т. – Т. 2. – Київ : КНУТД, 2024. – С. 137-140. |
Abstract: | У роботі проведено аналіз використання мультимедійного дизайну у сфері презентації продукту аудиторії. Дослідження включає огляд різних методів презентації, їх вплив на аудиторію та просування продукту на ринку. Акцент зроблено на важливості правильного використання візуальних та звукових засобів для презентації продукту. Визначені ключові фактори, які впливають на успішність презентації. The paper analyzes the use of multimedia design in the field of product presentation to the audience. The study includes an overview of various methods of product presentation and their impact on the audience and product promotion in the market. Emphasis is placed on the importance of using all visual and audio means for product presentation. All key factors that influence the success of the presentation are analyzed. |
URI: | https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/28318 |
Appears in Collections: | Кафедра мультимедійного дизайну (МД) Актуальні проблеми сучасного дизайну |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
APSD_2024_V2_P137-140.pdf | 566,01 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.