Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/28320
Назва: Особливості формування дизайну айдентики комп'ютерних відеоігор
Інші назви: Eatures of the formation of identity design of computer video games
Автори: Чуєва, Оксана
Шилик, Ярослава
Ключові слова: айдентика
комп'ютерні ігри
банерна реклама
композиційні засоби
identity
computer games
banner advertising
composition tools
Дата публікації: 2024
Видавництво: Київський національний університет технологій та дизайну
Бібліографічний опис: Чуєва О. Особливості формування дизайну айдентики комп'ютерних відеоігор / О. Чуєва, Я. Шилик // Актуальні проблеми сучасного дизайну : збірник матеріалів VІ Міжнародної науково-практичної конференції, м. Київ, 25 квітня 2024 року. – У 3-х т. – Т. 2. – Київ : КНУТД, 2024. – С. 145-148.
Короткий огляд (реферат): Метою дослідження є визначення базових засад формування айдентики для комп’ютерних ігор, що дозволить грамотно сформованому візуальному ряду підсилити впізнаваність продукту серед конкурентів. Розглянуто банерну рекламу як основну і найдієвішу складову в рекламі та просуванні ігрових продуктів.
The purpose of the study is to determine the basic principles of identity formation for computer games, which will allow a competently formed visual series to strengthen product recognition among competitors. Banner advertising is considered as the main and most effective component in the advertising and promotion of game products.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/28320
Розташовується у зібраннях:Актуальні проблеми сучасного дизайну

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
APSD_2024_V2_P145-148.pdf596,64 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.