Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/28320
Title: Особливості формування дизайну айдентики комп'ютерних відеоігор
Other Titles: Eatures of the formation of identity design of computer video games
Authors: Чуєва, Оксана
Шилик, Ярослава
Keywords: айдентика
комп'ютерні ігри
банерна реклама
композиційні засоби
identity
computer games
banner advertising
composition tools
Issue Date: 2024
Publisher: Київський національний університет технологій та дизайну
Citation: Чуєва О. Особливості формування дизайну айдентики комп'ютерних відеоігор / О. Чуєва, Я. Шилик // Актуальні проблеми сучасного дизайну : збірник матеріалів VІ Міжнародної науково-практичної конференції, м. Київ, 25 квітня 2024 року. – У 3-х т. – Т. 2. – Київ : КНУТД, 2024. – С. 145-148.
Abstract: Метою дослідження є визначення базових засад формування айдентики для комп’ютерних ігор, що дозволить грамотно сформованому візуальному ряду підсилити впізнаваність продукту серед конкурентів. Розглянуто банерну рекламу як основну і найдієвішу складову в рекламі та просуванні ігрових продуктів.
The purpose of the study is to determine the basic principles of identity formation for computer games, which will allow a competently formed visual series to strengthen product recognition among competitors. Banner advertising is considered as the main and most effective component in the advertising and promotion of game products.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/28320
Appears in Collections:Актуальні проблеми сучасного дизайну

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
APSD_2024_V2_P145-148.pdf596,64 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.