Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/28539
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorZhang, Xin-
dc.contributor.authorKhynevych, Ruslana-
dc.date.accessioned2024-12-25T15:09:52Z-
dc.date.available2024-12-25T15:09:52Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationZhang Xin. Culture-oriented souvenir design strategy / Zhang Xin, R. Khynevych // Актуальні проблеми сучасного дизайну : збірник матеріалів VІ Міжнародної науково-практичної конференції, м. Київ, 25 квітня 2024 року. – У 3-х т. – Т. 3. – Київ : КНУТД, 2024. – С. 248-250.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/28539-
dc.description.abstractThe paper aims to explore the idea and practice of culture-oriented souvenir design. Starting from the concept of tourism culture of tourist souvenirs, this paper analyzes the background of the tourist souvenirs market demand and development direction, and analyzes the real shortcomings of tourism souvenirs in terms of product characteristics, innovation and added value, summarizes several aspects of these shortcomings, and puts forward the culture oriented tourism souvenirs design strategy, respectively to the current tourism souvenirs to highlight the regional characteristics of this text, the innovation consciousness to improve, the analysis of tourist souvenirs or even higher level of tourism product design strategy.uk
dc.description.abstractМетою роботи є дослідження ідеї та практики культурно-орієнтованого дизайну сувенірів. Базуючись на концепції туристичної культури сувенірів, проаналізовано передумови ринкового попиту на туристичні сувеніри та напрямки розвитку. Виявлено реальні недоліки туристичних сувенірів з точки зору характеристик продукту, інновацій та доданої вартості, узагальнено кілька аспектів цих недоліків. Запропоновано стратегію дизайну туристичних сувенірів орієнтовану на культуру, відповідно до сучасних туристичних сувенірів, щоб відобразити регіональні особливості, інноваційну свідомість для підвищення рівня стратегії дизайну туристичного продукту.uk
dc.language.isoenuk
dc.publisherКиївський національний університет технологій та дизайнуuk
dc.subjectsouvenirsuk
dc.subjectmarket demanduk
dc.subjectdesign of souvenirsuk
dc.subjectсувенірна продукціяuk
dc.subjectринковий попитuk
dc.subjectдизайн сувенірівuk
dc.titleCulture-oriented souvenir design strategyuk
dc.title.alternativeКультурно-орієнтована стратегія дизайну сувенірної продукціїuk
dc.typeThesisuk
local.contributor.altauthorЧжан, С.-
local.contributor.altauthorХиневич, Р.-
local.conference.locationКиїв-
local.conference.date2024-04-25-
local.conference.nameАктуальні проблеми сучасного дизайну-
local.conference.sectionПідприємницькі та освітні аспекти дизайн-діяльностіuk
Розташовується у зібраннях:Кафедра мультимедійного дизайну (МД)
Актуальні проблеми сучасного дизайну

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
APSD_2024_V3_P248-250.pdf377,04 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.