Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/28539
Назва: Culture-oriented souvenir design strategy
Інші назви: Культурно-орієнтована стратегія дизайну сувенірної продукції
Автори: Zhang, Xin
Khynevych, Ruslana
Ключові слова: souvenirs
market demand
design of souvenirs
сувенірна продукція
ринковий попит
дизайн сувенірів
Дата публікації: 2024
Видавництво: Київський національний університет технологій та дизайну
Бібліографічний опис: Zhang Xin. Culture-oriented souvenir design strategy / Zhang Xin, R. Khynevych // Актуальні проблеми сучасного дизайну : збірник матеріалів VІ Міжнародної науково-практичної конференції, м. Київ, 25 квітня 2024 року. – У 3-х т. – Т. 3. – Київ : КНУТД, 2024. – С. 248-250.
Короткий огляд (реферат): The paper aims to explore the idea and practice of culture-oriented souvenir design. Starting from the concept of tourism culture of tourist souvenirs, this paper analyzes the background of the tourist souvenirs market demand and development direction, and analyzes the real shortcomings of tourism souvenirs in terms of product characteristics, innovation and added value, summarizes several aspects of these shortcomings, and puts forward the culture oriented tourism souvenirs design strategy, respectively to the current tourism souvenirs to highlight the regional characteristics of this text, the innovation consciousness to improve, the analysis of tourist souvenirs or even higher level of tourism product design strategy.
Метою роботи є дослідження ідеї та практики культурно-орієнтованого дизайну сувенірів. Базуючись на концепції туристичної культури сувенірів, проаналізовано передумови ринкового попиту на туристичні сувеніри та напрямки розвитку. Виявлено реальні недоліки туристичних сувенірів з точки зору характеристик продукту, інновацій та доданої вартості, узагальнено кілька аспектів цих недоліків. Запропоновано стратегію дизайну туристичних сувенірів орієнтовану на культуру, відповідно до сучасних туристичних сувенірів, щоб відобразити регіональні особливості, інноваційну свідомість для підвищення рівня стратегії дизайну туристичного продукту.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/28539
Розташовується у зібраннях:Кафедра мультимедійного дизайну (МД)
Актуальні проблеми сучасного дизайну

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
APSD_2024_V3_P248-250.pdf377,04 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.