Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/28624
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorКвіта, Галина-
dc.contributor.authorБорисенко, Анастасія-
dc.date.accessioned2025-02-21T12:04:19Z-
dc.date.available2025-02-21T12:04:19Z-
dc.date.issued2022-11-07-
dc.identifier.citationБорисенко А. С. Вдосконалення маркетингової стратегії функціонування підприємства: кваліфікаційна робота здобувача освіти другого (магістерського) рівня за спеціальністю 075 Маркетинг / А. С. Борисенко; наук. кер. Г. Квіта. – Київ : КНУТД, 2022. 74 с.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/28624-
dc.description.abstractВ роботі розглянуто сутність стратегічного планування та види стратегій підприємства; проведено дослідження ринку кави та підприємств, що працюють у сфері HoReCa в Україні. Визначено позицію підприємства кав’ярні «Без дверей Espresso Bar»; оцінено маркетингові показники діяльності кав’ярні «Без дверей Espresso Bar» та визначено пріоритетні напрями розвитку; запропоновано ряд заходів для реалізації запропонованої стратегії. Результати дослідження можуть бути використані для вирішення проблем, пов’язаних з маркетинговим стратегічним управлінням підприємств, що працюють у сфері HoReCa. Ключові слова: ринок кав’ярень, ринок кави, маркетингова діяльність, маркетингова стратегія.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний університет технологій та дизайнуuk
dc.subjectмаркетингова стратегіяuk
dc.subjectринок кавиuk
dc.subjectринок кав’яреньuk
dc.subjectмаркетингова діяльністьuk
dc.titleВдосконалення маркетингової стратегії функціонування підприємстваuk
dc.title.alternativeImproving the marketing strategy of the enterprise's functioninguk
dc.typeДипломний проектuk
local.contributor.altauthorBorasenko, Anastasiy-
local.subject.facultyФакультет управління та бізнес-дизайнуuk
local.subject.departmentКафедра маркетингу та комунікаційного дизайнуuk
local.subject.method1uk
local.diplom.groupМгЗКМ-1-21uk
local.diplom.targetМетою даної роботи є визначення ролі та місця маркетингових стратегій в управлінні підприємством, формулювання теоретичних підходів до формування маркетингової стратегії на підприємствах з урахуванням цільових сегментів ринку.uk
local.diplom.objectОб’єктом дослідження є ринок кави та кав’ярень України.uk
local.diplom.predmetПредметом дослідження є маркетингова діяльність підприємства ТОВ «Без дверей Espresso Bar» та окремі складові стратегії удосконалення які спрямовані на підвищення її ефективності.uk
local.diplom.methodМетодологія дослідження. Для проведення дослідження були використані такі загальнонаукові методи, як аналіз, синтез, моделювання. Серед спеціальних методів SWOT-аналіз, спостереження, глибинне інтерв’ю, опитування, кабінетні дослідження.uk
local.diplom.okrМагістрuk
local.diplom.specialityМаркетингuk
local.diplom.programКомунікаційний маркетингuk
local.contributor.altadvisorKvita, Halyna-
Розташовується у зібраннях:Магістерський рівень

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Дорошенко-Борисенко.pdf1,03 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.