Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/28624
Title: Вдосконалення маркетингової стратегії функціонування підприємства
Other Titles: Improving the marketing strategy of the enterprise's functioning
Authors: Квіта, Галина
Борисенко, Анастасія
Keywords: маркетингова стратегія
ринок кави
ринок кав’ярень
маркетингова діяльність
Issue Date: 7-Nov-2022
Publisher: Київський національний університет технологій та дизайну
Citation: Борисенко А. С. Вдосконалення маркетингової стратегії функціонування підприємства: кваліфікаційна робота здобувача освіти другого (магістерського) рівня за спеціальністю 075 Маркетинг / А. С. Борисенко; наук. кер. Г. Квіта. – Київ : КНУТД, 2022. 74 с.
Abstract: В роботі розглянуто сутність стратегічного планування та види стратегій підприємства; проведено дослідження ринку кави та підприємств, що працюють у сфері HoReCa в Україні. Визначено позицію підприємства кав’ярні «Без дверей Espresso Bar»; оцінено маркетингові показники діяльності кав’ярні «Без дверей Espresso Bar» та визначено пріоритетні напрями розвитку; запропоновано ряд заходів для реалізації запропонованої стратегії. Результати дослідження можуть бути використані для вирішення проблем, пов’язаних з маркетинговим стратегічним управлінням підприємств, що працюють у сфері HoReCa. Ключові слова: ринок кав’ярень, ринок кави, маркетингова діяльність, маркетингова стратегія.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/28624
Faculty: Факультет управління та бізнес-дизайну
Department: Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну
Appears in Collections:Магістерський рівень

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Дорошенко-Борисенко.pdf1,03 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.