Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/28631
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorКвіта, Галина Миколаївна-
dc.contributor.authorБарановський, Дмитро Сергійович-
dc.date.accessioned2025-02-21T12:29:41Z-
dc.date.available2025-02-21T12:29:41Z-
dc.date.issued2024-12-
dc.identifier.citationБарановський Д. С. Удосконалення комунікаційних маркетингових технологій та просування продукції в інтернет середовищі : кваліфікаційна робота здобувача освіти другого (магістерського) рівня за спеціальністю 075 Маркетинг / Д. С. Барановський; наук. кер. Г. В. Квіта. – Київ : КНУТД, 2024. 77 с.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/28631-
dc.description.abstractДипломна робота присвячена детальному аналізу та вдосконаленню інтернет-комунікацій і маркетингових стратегій компанії «Вітекс Україна». В умовах розвитку цифрової економіки, компанії необхідно адаптувати свої стратегії для ефективного досягнення цільової аудиторії. У роботі розглянуто основні елементи цифрового маркетингу, проведено аналіз існуючих інструментів і каналів просування, таких як SEO, контент-маркетинг, соціальні медіа та контекстна реклама, а також оцінено їхню ефективність. На основі отриманих результатів було запропоновано рекомендації для оптимізації комунікаційної стратегії компанії, що дозволяє підвищити конкурентоспроможність на ринку, залучення аудиторії та обсяг продажів. Наукова новизна дослідження полягає у визначенні сучасних підходів до цифрового маркетингу, адаптованих до потреб ринку України. Практичне значення полягає у можливості застосування результатів для інших компаній, що працюють у цифровому середовищі.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний університет технологій та дизайнуuk
dc.subjectкомунікаційні стратегіїuk
dc.subjectконкурентоспроможністьuk
dc.subjectмаркетингові технологіїuk
dc.subjectінтернет-просуванняuk
dc.titleУдосконалення комунікаційних маркетингових технологій та просування продукції в інтернет середовищіuk
dc.title.alternativeImprovement of communication and marketing technologies of product promotion in the Internet environmentuk
dc.typeДипломний проектuk
local.contributor.altauthorBaranovskyi, Dmytro-
local.subject.facultyФакультет управління та бізнес-дизайнуuk
local.subject.departmentКафедра маркетингу та комунікаційного дизайнуuk
local.subject.method1uk
local.diplom.groupМгКм-23uk
local.diplom.targetМетою кваліфікаційної роботи магістра є розробка рекомендацій для вдосконалення комунікаційних та маркетингових технологій просування продукції компанії «Вітекс Україна» у цифровому середовищіuk
local.diplom.objectОб’єктом дослідження є комунікаційна та маркетингова діяльність компанії «Вітекс Україна» у цифровому середовищі.uk
local.diplom.predmetПредмет дослідження включає комунікаційні та маркетингові технології, що застосовуються для просування продукції компанії в інтернет-просторі та їхній вплив на результативність бізнесу.uk
local.diplom.methodУ процесі виконання дослідження використано комплекс методів, включаючи аналіз літературних джерел, огляд наукових статей та публікацій у сфері інтернет-маркетингу, методи систематизації та узагальнення для визначення ключових тенденцій і методів цифрового просування. Емпіричні методи включають моніторинг показників ефективності наявних маркетингових інструментів та статистичний аналіз даних. Вивчення досвіду інших компаній дозволяє побачити перспективні технології, які можуть бути впроваджені у компанії «Вітекс Україна» для оптимізації роботи.uk
local.diplom.okrМагістрuk
local.diplom.specialityМаркетингuk
local.diplom.programКомунікаційний маркетингuk
local.contributor.altadvisorKvita, Halyna-
Розташовується у зібраннях:Магістерський рівень

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Diplom075_Baranovsky_Kvita.pdf618,99 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.