Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/28631
Назва: Удосконалення комунікаційних маркетингових технологій та просування продукції в інтернет середовищі
Інші назви: Improvement of communication and marketing technologies of product promotion in the Internet environment
Автори: Квіта, Галина Миколаївна
Барановський, Дмитро Сергійович
Ключові слова: комунікаційні стратегії
конкурентоспроможність
маркетингові технології
інтернет-просування
Дата публікації: гру-2024
Видавництво: Київський національний університет технологій та дизайну
Бібліографічний опис: Барановський Д. С. Удосконалення комунікаційних маркетингових технологій та просування продукції в інтернет середовищі : кваліфікаційна робота здобувача освіти другого (магістерського) рівня за спеціальністю 075 Маркетинг / Д. С. Барановський; наук. кер. Г. В. Квіта. – Київ : КНУТД, 2024. 77 с.
Короткий огляд (реферат): Дипломна робота присвячена детальному аналізу та вдосконаленню інтернет-комунікацій і маркетингових стратегій компанії «Вітекс Україна». В умовах розвитку цифрової економіки, компанії необхідно адаптувати свої стратегії для ефективного досягнення цільової аудиторії. У роботі розглянуто основні елементи цифрового маркетингу, проведено аналіз існуючих інструментів і каналів просування, таких як SEO, контент-маркетинг, соціальні медіа та контекстна реклама, а також оцінено їхню ефективність. На основі отриманих результатів було запропоновано рекомендації для оптимізації комунікаційної стратегії компанії, що дозволяє підвищити конкурентоспроможність на ринку, залучення аудиторії та обсяг продажів. Наукова новизна дослідження полягає у визначенні сучасних підходів до цифрового маркетингу, адаптованих до потреб ринку України. Практичне значення полягає у можливості застосування результатів для інших компаній, що працюють у цифровому середовищі.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/28631
Faculty: Факультет управління та бізнес-дизайну
Department: Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну
Розташовується у зібраннях:Магістерський рівень

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Diplom075_Baranovsky_Kvita.pdf618,99 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.