Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/28648
Назва: Удосконалення товарної політики підприємства засобами маркетингових комунікацій
Інші назви: Improvement of the enterprise's commodity policy by means of marketing communications
Автори: Бебко, Світлана Вікторівна
Вербовецький, Михайло Іванович
Ключові слова: план маркетингових комунікацій
ринок ковбасних виробів
маркетингові комунікації
асортимент
товарна політика підприємства
Дата публікації: 2024
Видавництво: Київський національний університет технологій та дизайну
Бібліографічний опис: Вербовецький М.І. Удосконалення товарної політики підприємства засобами маркетингових комунікацій: кваліфікаційна робота здобувача освіти другого (магістерського) рівня за спеціальністю 075 Маркетинг / М. І. Вербовецький ; наук. кер. С.В. Бебко. – Київ : КНУТД, 2024. – 100 с.
Короткий огляд (реферат): Кваліфікаційну роботу магістра присвячено питанням удосконалення товарної політики підприємства засобами маркетингових комунікацій. У роботі досліджено поняття товарної політики підприємства, сутність, організацію та принципи розробки маркетингових комунікацій на підприємстві; розглянуто методичні підходи до аналізу товарної політики підприємства; визначено напрями розвитку товарної політики підприємства; розроблено план маркетингових комунікацій; визначено економічну ефективність маркетингових заходів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/28648
Faculty: Факультет управління та бізнес-дизайну
Department: Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну
Розташовується у зібраннях:Магістерський рівень

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Diplom_075_Verbovetskij.pdf1,84 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.