Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/28648
Title: Удосконалення товарної політики підприємства засобами маркетингових комунікацій
Other Titles: Improvement of the enterprise's commodity policy by means of marketing communications
Authors: Бебко, Світлана Вікторівна
Вербовецький, Михайло Іванович
Keywords: план маркетингових комунікацій
ринок ковбасних виробів
маркетингові комунікації
асортимент
товарна політика підприємства
Issue Date: 2024
Publisher: Київський національний університет технологій та дизайну
Citation: Вербовецький М.І. Удосконалення товарної політики підприємства засобами маркетингових комунікацій: кваліфікаційна робота здобувача освіти другого (магістерського) рівня за спеціальністю 075 Маркетинг / М. І. Вербовецький ; наук. кер. С.В. Бебко. – Київ : КНУТД, 2024. – 100 с.
Abstract: Кваліфікаційну роботу магістра присвячено питанням удосконалення товарної політики підприємства засобами маркетингових комунікацій. У роботі досліджено поняття товарної політики підприємства, сутність, організацію та принципи розробки маркетингових комунікацій на підприємстві; розглянуто методичні підходи до аналізу товарної політики підприємства; визначено напрями розвитку товарної політики підприємства; розроблено план маркетингових комунікацій; визначено економічну ефективність маркетингових заходів.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/28648
Faculty: Факультет управління та бізнес-дизайну
Department: Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну
Appears in Collections:Магістерський рівень

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Diplom_075_Verbovetskij.pdf1,84 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.