Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/28726
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБарановський, Д. С-
dc.contributor.authorКвіта, Г. М.-
dc.date.accessioned2025-03-10T13:06:01Z-
dc.date.available2025-03-10T13:06:01Z-
dc.date.issued2024-11-15-
dc.identifier.citationБарановський Д. С. Інноваційні маркетингові стратегії для підтримки малого та середнього бізнесув умовах війни / Д. С.Барановський , Г. М. Квіта // Інноватика в освіті, науці та бізнесі: виклики та можливості : матеріали V Всеукраїнської конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених, м. Київ, 15 листопада 2024 року. – Т. 2. – Київ : КНУТД, 2024. – С.29-33 .uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/28726-
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний університет технологій та дизайнуuk
dc.titleІнноваційні маркетингові стратегії для підтримки малого та середнього бізнесув умовах війниuk
dc.typeThesisuk
local.conference.locationКиїв-
local.conference.date2024-11-15-
local.conference.nameІнноватика в освіті, науці та бізнесі: виклики та можливості-
Розташовується у зібраннях:Інноватика в освіті, науці та бізнесі: виклики та можливості

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
зам. 2142 Т2-Інноватика-2024-34-39.pdf236,06 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.