Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/28726
Title: Інноваційні маркетингові стратегії для підтримки малого та середнього бізнесув умовах війни
Authors: Барановський, Д. С
Квіта, Г. М.
Issue Date: 15-Nov-2024
Publisher: Київський національний університет технологій та дизайну
Citation: Барановський Д. С. Інноваційні маркетингові стратегії для підтримки малого та середнього бізнесув умовах війни / Д. С.Барановський , Г. М. Квіта // Інноватика в освіті, науці та бізнесі: виклики та можливості : матеріали V Всеукраїнської конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених, м. Київ, 15 листопада 2024 року. – Т. 2. – Київ : КНУТД, 2024. – С.29-33 .
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/28726
Appears in Collections:Інноватика в освіті, науці та бізнесі: виклики та можливості

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
зам. 2142 Т2-Інноватика-2024-34-39.pdf236,06 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.