Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/28748
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorЄвсейцева, Олена Сергіївна-
dc.contributor.authorЗубковський, Денис Юрійович-
dc.date.accessioned2025-03-17T15:00:04Z-
dc.date.available2025-03-17T15:00:04Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationЗубковський Д. Ю. Формування стратегії розвитку комунікаційної політики підприємства : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього рівня магістра за спеціальністю 075 "Маркетинг" / Д. Ю. Зубковський ; наук. кер. О. С. Євсейцева, рец. А. М. Орел. – Київ : КНУТД, 2024. – 73 с.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/28748-
dc.description.abstractЗубковський Д. Ю. Формування стратегії розвитку комунікаційної політики підприємства – Рукопис. Кваліфікаційна робота магістра за спеціальністю 075 – «Маркетинг». – Київський національний університет технологій та дизайну, Київ, 2024 рік. Кваліфікаційна робота магістра присвячена питанням формування стратегії розвитку комунікаційної політики підприємства на прикладі ПАТ «Яготинський маслозавод». У роботі визначено сутність, мету та завдання рекламної діяльності підприємства, розглянуто основні інструменти та канали комунікації, а також досліджено вплив комунікаційної політики на конкурентоспроможність підприємства. Особливу увагу приділено аналізу ринку молочної продукції України, що дозволило визначити позицію ПАТ «Яготинський маслозавод» у галузі. На основі проведеного аналізу розроблено стратегію вдосконалення комунікаційної діяльності підприємства, яка включає інтеграцію сучасних цифрових технологій, посилення присутності в соціальних мережах, розробку інноваційних підходів до комунікації зі споживачами та створення плану маркетингових комунікацій. Запропоновано заходи для оптимізації рекламного бюджету, розширення цільової аудиторії та підвищення ефективності рекламних компаній.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний університет технологій та дизайнуuk
dc.subjectцільова аудиторіяuk
dc.subjectрекламна діяльністьuk
dc.subjectринок молочної продукціїuk
dc.subjectкомунікаційна політикаuk
dc.subjectdairy marketuk
dc.subjecttarget audienceuk
dc.subjectcommunication policyuk
dc.titleФормування стратегії розвитку комунікаційної політики підприємстваuk
dc.title.alternativeFormation of a strategy for the development of the enterprise's communication policyuk
dc.typeДипломний проектuk
local.contributor.altauthorZubkovsky, D.-
local.subject.facultyФакультет управління та бізнес-дизайнуuk
local.subject.departmentКафедра маркетингу та комунікаційного дизайнуuk
local.subject.method1uk
local.diplom.groupМгКМ-1-23uk
local.diplom.targetМета дослідження полягає у розробці практичних рекомендацій щодо формування стратегії розвитку комунікаційної політики ПАТ «Яготинський маслозавод» на основі сучасних маркетингових підходів.uk
local.diplom.objectОб’єктом дослідження є комунікаційна політика ПАТ «Яготинський маслозавод» як складова маркетингової стратегії підприємства на ринку молочної продукції.uk
local.diplom.predmetПредметом дослідження є процес формування стратегії розвитку комунікаційної політики підприємства.uk
local.diplom.methodМетодологічну основу роботи становлять загальнонаукові методи пізнання, зокрема: аналіз, синтез, індукція, дедукція, порівняння, а також спеціалізовані методи, такі як контент-аналіз.uk
local.diplom.okrМагістрuk
local.diplom.speciality075 Маркетингuk
local.diplom.programКомунікаційний маркетингuk
local.contributor.altadvisorEvseitseva, O. S.-
Розташовується у зібраннях:Магістерський рівень

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Diplom075_Zubkovsky_Evseitseva.pdf1,08 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.