Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/28748
Title: Формування стратегії розвитку комунікаційної політики підприємства
Other Titles: Formation of a strategy for the development of the enterprise's communication policy
Authors: Євсейцева, Олена Сергіївна
Зубковський, Денис Юрійович
Keywords: цільова аудиторія
рекламна діяльність
ринок молочної продукції
комунікаційна політика
dairy market
target audience
communication policy
Issue Date: 2024
Publisher: Київський національний університет технологій та дизайну
Citation: Зубковський Д. Ю. Формування стратегії розвитку комунікаційної політики підприємства : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього рівня магістра за спеціальністю 075 "Маркетинг" / Д. Ю. Зубковський ; наук. кер. О. С. Євсейцева, рец. А. М. Орел. – Київ : КНУТД, 2024. – 73 с.
Abstract: Зубковський Д. Ю. Формування стратегії розвитку комунікаційної політики підприємства – Рукопис. Кваліфікаційна робота магістра за спеціальністю 075 – «Маркетинг». – Київський національний університет технологій та дизайну, Київ, 2024 рік. Кваліфікаційна робота магістра присвячена питанням формування стратегії розвитку комунікаційної політики підприємства на прикладі ПАТ «Яготинський маслозавод». У роботі визначено сутність, мету та завдання рекламної діяльності підприємства, розглянуто основні інструменти та канали комунікації, а також досліджено вплив комунікаційної політики на конкурентоспроможність підприємства. Особливу увагу приділено аналізу ринку молочної продукції України, що дозволило визначити позицію ПАТ «Яготинський маслозавод» у галузі. На основі проведеного аналізу розроблено стратегію вдосконалення комунікаційної діяльності підприємства, яка включає інтеграцію сучасних цифрових технологій, посилення присутності в соціальних мережах, розробку інноваційних підходів до комунікації зі споживачами та створення плану маркетингових комунікацій. Запропоновано заходи для оптимізації рекламного бюджету, розширення цільової аудиторії та підвищення ефективності рекламних компаній.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/28748
Faculty: Факультет управління та бізнес-дизайну
Department: Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну
Appears in Collections:Магістерський рівень

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Diplom075_Zubkovsky_Evseitseva.pdf1,08 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.