Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/28793
Назва: Integrating agentic experience of economics students into the process of learning English
Інші назви: Інтеграція суб'єктного досвіду студентів-економістів у процес вивчення англійської мови
Автори: Vyshnevska, Maryna Oleksandrivna
Ключові слова: self-efficacy
economics students
agency
agentic experience
Дата публікації: чер-2024
Видавництво: ТзОВ "Трек-ЛТД
Бібліографічний опис: Vyshnevska M. Integrating agentic experience of economics students into the process of learning English / M. Vyshnevska // Педагогічна компаративістика і міжнародна освіта – 2024 : інтеграційні процеси в освіті у науковому дискурсі : збірник матеріалів VІІІ Міжнародної наукової конференції м. Київ, 30 травня 2024 р. -Київ-Дрогобич : ТзОВ "Трек-ЛТД", - 2024. – С. 85-89.
Короткий огляд (реферат): This paper aims to explore how incorporating economics students’ sense of autonomy and self-efficacy can improve their English language learning. By investigating the relationship between students’ agentic experiences in economics and their engagement and proficiency in English, this research seeks to identify effective strategies for enhancing language acquisition among this demographic.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/28793
Faculty: Інститут права та сучасних технологій
Department: Кафедра філології та перекладу (ФП)
Розташовується у зібраннях:Матеріали наукових конференцій та семінарів

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Vyshnevska M. tezy.pdfВишневська М. Тези1,07 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.