Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/28793
Назва: | Integrating agentic experience of economics students into the process of learning English |
Інші назви: | Інтеграція суб'єктного досвіду студентів-економістів у процес вивчення англійської мови |
Автори: | Vyshnevska, Maryna Oleksandrivna |
Ключові слова: | self-efficacy economics students agency agentic experience |
Дата публікації: | чер-2024 |
Видавництво: | ТзОВ "Трек-ЛТД |
Бібліографічний опис: | Vyshnevska M. Integrating agentic experience of economics students into the process of learning English / M. Vyshnevska // Педагогічна компаративістика і міжнародна освіта – 2024 : інтеграційні процеси в освіті у науковому дискурсі : збірник матеріалів VІІІ Міжнародної наукової конференції м. Київ, 30 травня 2024 р. -Київ-Дрогобич : ТзОВ "Трек-ЛТД", - 2024. – С. 85-89. |
Короткий огляд (реферат): | This paper aims to explore how incorporating economics students’ sense of autonomy and self-efficacy can improve their English language learning. By investigating the relationship between students’ agentic experiences in economics and their engagement and proficiency in English, this research seeks to identify effective strategies for enhancing language acquisition among this demographic. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/28793 |
Faculty: | Інститут права та сучасних технологій |
Department: | Кафедра філології та перекладу (ФП) |
Розташовується у зібраннях: | Матеріали наукових конференцій та семінарів |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Vyshnevska M. tezy.pdf | Вишневська М. Тези | 1,07 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.