Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/28886
Назва: Тренди та тенденції у візуальній айдентиці українських банків (на прикладі розробки фірмового стилю «Креді Агріколь Банку»)
Інші назви: Trends and tendencies in the visual identity of Ukrainian banks on the example of the corporate style development for “Credit Agricole Bank”.
Автори: Безугла, Руслана Іванівна
Краснослободцева, Галина Сергіївна
Ключові слова: дизайн
фірмовий стиль
айдентика
бренд-бук
Дата публікації: 2024
Видавництво: Київський національний університет технологій та дизайну
Бібліографічний опис: Краснослободцева Г. С. Тренди та тенденції у візуальній айдентиці українських банків (на прикладі розробки фірмового стилю «Креді Агріколь Банку») : кваліфікаційна робота здобувача вищої освіти другого рівня за спеціальністю 022 Дизайн / Г. С. Краснослободцев ; наук. кер. Р. І. Безугла. – Київ : КНУТД. 2024. – 103 с.
Короткий огляд (реферат): У кваліфікаційній роботі надані результати розробки фірмового стилю, що являє собою креативний дизайн, який може доповнюватись графічними елементами для різноманітних рекламних продуктів та сувенірної продукції з метою привернення уваги до бренду банку, його айдентики та збільшення лояльності клієнтів до фінансової установи. Розглянуто основні підходи до створення дизайну банківських продуктів та досліджено тренди та тенденції дизайну банківських продуктів в умовах конкурентного ринку. На основі аналізу наукових джерел щодо варіантів концептуальних рішень, у дизайні продуктів (лінійок банківських карток) було застосовано ідею використання зображень відомих архітектурних споруд, історичних постатей, видатних акторів минулого та відомих творів мистецтва, за принципами асоціативного ряду. Розробка фірмового стилю здійснена з метою привернення уваги клієнтів та користувачів банківських послуг до країни походження бренду банку- Франції. На основі проведеного дослідження розроблено дизайн-проєкт фірмового стилю «Креді Агріколь Банк», в презентації якого поєднано ідеї протиставлення контрастних кольорів: яскравого червоного та соковитого зеленого та одночасно запропонована ідея лаконічності та мінімалізму для привернення уваги до стабільності та надійності бренду через використання стриманого шрифту без засічок. Українські шрифти Arsenal та Arsenal Bold використані для креативної презентації фінансової установи.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/28886
Faculty: Факультет дизайну
Department: Кафедра графічного дизайну
Розташовується у зібраннях:Магістерський рівень

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Dyplom_022_Krasnoslobodtseva.pdf2,53 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.