Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/28973
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorЮник, Дмитро Григорович-
dc.contributor.authorБурназова, Віра Володимирівна-
dc.date.accessioned2025-04-03T11:41:01Z-
dc.date.available2025-04-03T11:41:01Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationБурназова В. В. Методичні засади розвитку виконавської самостійності студентів музично-педагогічних факультетів у процесі інструментальної підготовки : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / Бурназова Віра Володимирівна ; наук. керівник Юник Дмитро Григорович ; Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова. – Київ, 2010. – 235 с.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/28973-
dc.description.abstractУ дисертації розглядається розвиток виконавської самостійності майбутніх учителів музики як не вродженої, а набутої інтегральної властивості особистості, що сприяє високій результативності відтворення необхідної інформації на основі творчого втілення у процес інструментальної діяльності сформованої без допомоги ззовні оригінальної інтерпретаційної моделі музичних творів. Пропонуються розроблені методичні засади її чотирьохфазового розвитку. Перша фаза характеризується спрямуванням зусиль студентів на встановлення внутрішньої організації мотивів та потягів волі до усвідомлення спонукальних дій на отримання об’єктивної інформації щодо реальної оцінки сценічно-інтерпретаційної складності музичних творів у ході ознайомлення із загальними ознаками їх текстових та виконавських компонентів. Друга фаза передбачає активізацію прагнень студентів до надання пріоритетного значення процесуальній мотивації, яка сприяє максимальній заглибленості у процес усвідомлення музичної інформації, інтеграції та автоматизації ігрових рухів з метою конкретизації ознак інтерпретаційної моделі музичних творів. У третій фазі пріоритетного значення набуває спонукання студентів до утримання привабливості установок під час її репетиційної реалізації, а в четвертій – їх орієнтування на закріплення досягнутої виконавської самостійності емоціогенністю умов сценічної діяльності.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectвиконавська самостійність, методичні засади, методика розвитку, інструментальна підготовка, майбутні учителі музики.uk
dc.titleМЕТОДИЧНІ ЗАСАДИ РОЗВИТКУ ВИКОНАВСЬКОЇ САМОСТІЙНОСТІ СТУДЕНТІВ МУЗИЧНО-ПЕДАГОГІЧНИХ ФАКУЛЬТЕТІВ У ПРОЦЕСІ ІНСТРУМЕНТАЛЬНОЇ ПІДГОТОВКИuk
dc.title.alternativeMethodical principles of development of carrying out independence of students of music-pedagogical faculties in the process of instrumental preparationuk
dc.typeDissertationuk
local.contributor.altauthorБурназова, Віра Володимирівна-
local.thesis.degreeкандидат педагогічних наукuk
local.subject.facultyНавчально-науковий інститут культури і креативних індустрійuk
local.subject.departmentКафедра сценічного мистецтва і культуриuk
local.thesis.code13.00.02uk
local.date.defense2010-12-09-
local.subject.method0uk
local.identifier.placeНаціональний педагогічний університет імені М. П. Драгомановаuk
Розташовується у зібраннях:Автореферати та дисертації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Бурназова_Дисертація.pdf1,51 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.