Please use this identifier to cite or link to this item:
https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/28973
Title: | МЕТОДИЧНІ ЗАСАДИ РОЗВИТКУ ВИКОНАВСЬКОЇ САМОСТІЙНОСТІ СТУДЕНТІВ МУЗИЧНО-ПЕДАГОГІЧНИХ ФАКУЛЬТЕТІВ У ПРОЦЕСІ ІНСТРУМЕНТАЛЬНОЇ ПІДГОТОВКИ |
Other Titles: | Methodical principles of development of carrying out independence of students of music-pedagogical faculties in the process of instrumental preparation |
Authors: | Юник, Дмитро Григорович Бурназова, Віра Володимирівна |
Keywords: | виконавська самостійність, методичні засади, методика розвитку, інструментальна підготовка, майбутні учителі музики. |
Issue Date: | 2010 |
Citation: | Бурназова В. В. Методичні засади розвитку виконавської самостійності студентів музично-педагогічних факультетів у процесі інструментальної підготовки : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / Бурназова Віра Володимирівна ; наук. керівник Юник Дмитро Григорович ; Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова. – Київ, 2010. – 235 с. |
Abstract: | У дисертації розглядається розвиток виконавської самостійності майбутніх учителів музики як не вродженої, а набутої інтегральної властивості особистості, що сприяє високій результативності відтворення необхідної інформації на основі творчого втілення у процес інструментальної діяльності сформованої без допомоги ззовні оригінальної інтерпретаційної моделі музичних творів. Пропонуються розроблені методичні засади її чотирьохфазового розвитку. Перша фаза характеризується спрямуванням зусиль студентів на встановлення внутрішньої організації мотивів та потягів волі до усвідомлення спонукальних дій на отримання об’єктивної інформації щодо реальної оцінки сценічно-інтерпретаційної складності музичних творів у ході ознайомлення із загальними ознаками їх текстових та виконавських компонентів. Друга фаза передбачає активізацію прагнень студентів до надання пріоритетного значення процесуальній мотивації, яка сприяє максимальній заглибленості у процес усвідомлення музичної інформації, інтеграції та автоматизації ігрових рухів з метою конкретизації ознак інтерпретаційної моделі музичних творів. У третій фазі пріоритетного значення набуває спонукання студентів до утримання привабливості установок під час її репетиційної реалізації, а в четвертій – їх орієнтування на закріплення досягнутої виконавської самостійності емоціогенністю умов сценічної діяльності. |
URI: | https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/28973 |
Faculty: | Навчально-науковий інститут культури і креативних індустрій |
Department: | Кафедра сценічного мистецтва і культури |
Appears in Collections: | Автореферати та дисертації |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Бурназова_Дисертація.pdf | 1,51 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.