Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/29226
Назва: Стратегічний менеджмент туристичного підприємства
Автори: Бугас, Наталія Валеріївна
Гришанчук, Роксолана Вадимівна
Ключові слова: туристичне підприємство
туристичні ресурси
внутрішній туризм регіону
стратегічний аналіз
стратегічне управління
Дата публікації: 2024
Видавництво: Київський національний університет технологій та дизайну
Бібліографічний опис: Гришанчук Р. В. Стратегічний менеджмент туристичного підприємства. Кваліфікаційна робота на здобуття першого бакалаврського рівня вищої освіти за спеціальністю 073 "Менеджмент" / Р. В. Гришанчук ; наук. кер. Н. В. Бугас. – Київ : КНУТД, 2024. – 70 с.
Короткий огляд (реферат): Кваліфікаційну роботу присвячено дослідженню питань стратегічного управління діяльністю туристичного підприємства. Досліджено розвиток концепцій стратегічного управління підприємством. Проведено аналіз діяльності туристичних підприємств Львівської області. Обґрунтовано стратегічні вектори підвищення ефективності функціонування підприємств туристичної галузі Львівської області. Надано щодо диверсифікації використання туристичних ресурсів Львівської області.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/29226
Faculty: Факультет управління та бізнес-дизайну
Department: Кафедра управління та смарт-інновацій
Розташовується у зібраннях:Бакалаврський рівень

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
КР Гришанчук 2024 (1).pdf912,33 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.