Please use this identifier to cite or link to this item:
https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/2926
Title: | Вплив інтеграційних процесів на сферу вищої освіти: соціально-економічний контекст |
Other Titles: | The Impact of Integration Process into The Higher Education: Socio-Economic Aspect |
Authors: | Натрошвілі, Світлана Геннадіївна Бабина, Тетяна Геннадіївна Єршова, О. П. |
Keywords: | глобалізація інтеграція трансформаційні процеси вища освіта управління вищими навчальними закладами ринок освітніх послуг |
Issue Date: | 2016 |
Citation: | Натрошвілі С. Г. Вплив інтеграційних процесів на сферу вищої освіти: соціально-економічний контекст / С .Г. Натрошвілі, Т. Г. Бабина, О. П. Єршова // Гуманітарний вісник ДВНЗ "Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди" - Додаток 1 до Вип. 36, Том VII (67): Тематичний випуск "Вища освіта України у контексті інтеграції до європейського освітнього простору". - К.: Гнозис, 2016. - С. 8-18. |
Source: | Гуманітарний вісник ДВНЗ "Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди" |
Abstract: | Глобалізаційні процеси суттєво впливають на всіх суб’єктів ринку, вищі навчальні заклади зокрема. Виші кардинально змінюють стратегію та управління, реагуючі на виклики часу. Проаналізований вплив інтеграційних процесів на сферу вищої освіти з урахуванням соціально-економічних факторів. Окреслені основні «сенситивні зони» формування ринку освітніх послуг в Україні. |
URI: | https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/2926 |
Faculty: | Інститут комп'ютерних технологій та дизайну |
Department: | Кафедра комп'ютерної інженерії та фундаментальних дисциплін |
ISBN: | 978-617-7009-28-2 |
Appears in Collections: | Наукові публікації (статті) Кафедра комп'ютерної інженерії та фундаментальних дисциплін (КІФД) Кафедра дизайну та гуманітарних дисциплін (ДГД) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
S.G._Natroshvili.pdf | 242,56 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.