Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/2938
Title: Синтезований підхід до управління торговими марками підприємств з урахуванням етапу життєвого циклу
Authors: Бихова, О. М.
Issue Date: 2013
Citation: Бихова О. М. Синтезований підхід до управління торговими марками підприємств з урахуванням етапу життєвого циклу / О. М. Бихова // Управління торговою маркою в механізмі товарної інноваційної політики підприємства : монографія. — Х. : ХНЕУ, 2013. — С. 151-166.
Source: Управління торговою маркою в механізмі товарної інноваційної політики підприємства
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/2938
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра підприємництва та бізнесу
ISBN: 978-966-676-567-6
Appears in Collections:Наукові публікації (статті)
Кафедра підприємництва та бізнесу (ПБ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
20161104_111.pdf342,42 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.