Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/29417
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Петренко, Вікторія Юріївна | - |
dc.date.accessioned | 2025-05-20T08:45:56Z | - |
dc.date.available | 2025-05-20T08:45:56Z | - |
dc.date.issued | 2025-03 | - |
dc.identifier.citation | Петренко В. Ю. Віртуальна реальність у освіті: революція практичного навчання / В. Ю. Петренко // Суспільство та національні інтереси. - 2025. - № 2 (10). - С. 278-286. | uk |
dc.identifier.issn | 3041-1572 | uk |
dc.identifier.uri | https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/29417 | - |
dc.description.abstract | Віртуальна реальність (VR) відкриває нові можливості для сучасної освіти, пропонуючи інтерактивний формат навчання, що сприяє ефективному засвоєнню знань. У цій статті детально аналізується впровадження VR у навчальний процес. Розглядаються успішні приклади інтеграції технології у школах, професійнотехнічних навчальних закладах та університетах. Особлива увага приділяється використанню VR у STEM-дисциплінах, мовній підготовці, медичній освіті, а також психологічній реабілітації учнів у кризових ситуаціях. Проаналізовано перспективи VR для вирішення проблем доступності освіти в умовах обмежених ресурсів. Крім того, розглянуто недоліки технології, серед яких висока вартість обладнання, технічні складнощі та етичні виклики. Запропоновані рекомендації спрямовані на забезпечення сталого розвитку VR в освіті. Сучасні освітні технології змінюють підходи до навчання, дозволяючи інтегрувати віртуальні лабораторії та інтерактивні симуляції у навчальний процес. Це сприяє більш ефективному засвоєнню складних тем у STEMдисциплінах, медичній освіті та гуманітарних науках. Застосування VR дозволяє не лише візуалізувати складні процеси, але й надає можливість навчання у безпечному середовищі. Наприклад, у медичних університетах студенти можуть відпрацьовувати навички проведення операцій, використовуючи віртуальні моделі. Це особливо важливо для спеціальностей, які вимагають практичного досвіду. У статті також обговорюються перспективи впровадження VR у кризових умовах, зокрема під час пандемій та військових конфліктів, коли фізичний доступ до навчальних закладів обмежений. Віртуальна реальність допомагає усувати бар'єри доступності та створювати нові можливості для інклюзивної освіти. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.subject | віртуальна реальність | uk |
dc.subject | інновації | uk |
dc.subject | технології в освіті | uk |
dc.subject | педагогіка | uk |
dc.subject | STEM | uk |
dc.subject | інтерактивне навчання | uk |
dc.title | Віртуальна реальність у освіті: революція практичного навчання | uk |
dc.title.alternative | VIRTUAL REALITY IN EDUCATION: A REVOLUTION IN PRACTICAL LEARNING | uk |
dc.type | Article | uk |
local.contributor.altauthor | Петренко, Вікторія Юріївна | - |
local.subject.section | Соціально-гуманітарні науки | uk |
local.source | Суспільство та національні інтереси | uk |
local.subject.faculty | Інститут права та сучасних технологій | uk |
local.identifier.source | Видання України | uk |
local.subject.department | Кафедра філології та перекладу (ФП) | uk |
local.identifier.doi | 10.52058/3041-1572-2025-2(10)-278-286 | uk |
local.subject.method | 1 | uk |
Розташовується у зібраннях: | Наукові публікації (статті) Кафедра філології та перекладу (ФП) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Віртуальна реальність у освіті з журналу Суспільство та нац інтереси.pdf | 2,5 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.