Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/29417
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПетренко, Вікторія Юріївна-
dc.date.accessioned2025-05-20T08:45:56Z-
dc.date.available2025-05-20T08:45:56Z-
dc.date.issued2025-03-
dc.identifier.citationПетренко В. Ю. Віртуальна реальність у освіті: революція практичного навчання / В. Ю. Петренко // Суспільство та національні інтереси. - 2025. - № 2 (10). - С. 278-286.uk
dc.identifier.issn3041-1572uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/29417-
dc.description.abstractВіртуальна реальність (VR) відкриває нові можливості для сучасної освіти, пропонуючи інтерактивний формат навчання, що сприяє ефективному засвоєнню знань. У цій статті детально аналізується впровадження VR у навчальний процес. Розглядаються успішні приклади інтеграції технології у школах, професійнотехнічних навчальних закладах та університетах. Особлива увага приділяється використанню VR у STEM-дисциплінах, мовній підготовці, медичній освіті, а також психологічній реабілітації учнів у кризових ситуаціях. Проаналізовано перспективи VR для вирішення проблем доступності освіти в умовах обмежених ресурсів. Крім того, розглянуто недоліки технології, серед яких висока вартість обладнання, технічні складнощі та етичні виклики. Запропоновані рекомендації спрямовані на забезпечення сталого розвитку VR в освіті. Сучасні освітні технології змінюють підходи до навчання, дозволяючи інтегрувати віртуальні лабораторії та інтерактивні симуляції у навчальний процес. Це сприяє більш ефективному засвоєнню складних тем у STEMдисциплінах, медичній освіті та гуманітарних науках. Застосування VR дозволяє не лише візуалізувати складні процеси, але й надає можливість навчання у безпечному середовищі. Наприклад, у медичних університетах студенти можуть відпрацьовувати навички проведення операцій, використовуючи віртуальні моделі. Це особливо важливо для спеціальностей, які вимагають практичного досвіду. У статті також обговорюються перспективи впровадження VR у кризових умовах, зокрема під час пандемій та військових конфліктів, коли фізичний доступ до навчальних закладів обмежений. Віртуальна реальність допомагає усувати бар'єри доступності та створювати нові можливості для інклюзивної освіти.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectвіртуальна реальністьuk
dc.subjectінноваціїuk
dc.subjectтехнології в освітіuk
dc.subjectпедагогікаuk
dc.subjectSTEMuk
dc.subjectінтерактивне навчанняuk
dc.titleВіртуальна реальність у освіті: революція практичного навчанняuk
dc.title.alternativeVIRTUAL REALITY IN EDUCATION: A REVOLUTION IN PRACTICAL LEARNINGuk
dc.typeArticleuk
local.contributor.altauthorПетренко, Вікторія Юріївна-
local.subject.sectionСоціально-гуманітарні наукиuk
local.sourceСуспільство та національні інтересиuk
local.subject.facultyІнститут права та сучасних технологійuk
local.identifier.sourceВидання Україниuk
local.subject.departmentКафедра філології та перекладу (ФП)uk
local.identifier.doi10.52058/3041-1572-2025-2(10)-278-286uk
local.subject.method1uk
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Кафедра філології та перекладу (ФП)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.